يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۰۵۱۶
دوشنبه ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰

فکرشهر: سرپرست شبکه بهداشت و درمان تنگستان گفت: در بازدید سرزده از نانوائی‌های تنگستان آردهای تاریخ‌مصرف گذشته شناسایی، جمع‌آوری و معدوم شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، ماه زر افشون رفیعی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سال جاری ۴۹۶ بازدید از نانوائی‌های تنگستان صورت گرفته و در این بازدیدها تمامی نکات بهداشتی بررسی و در صورت وجود موارد نقض دستورالعمل‌های بهداشتی تذکر و اخطاریه‌های لازم داده شده است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان تنگستان افزود: صنوف عرضه مواد غذایی به‌صورت مستمر با حضور کارشناسان بهداشت محیط بازدید می‌شوند که در سال جاری و در همین راستا هشت هزار و ۵۰۸ بازدید از این صنوف انجام شده است.

وی ادامه داد: در سال جاری ۶ هزار و ۴۸ کیلوگرم مواد غذایی خشک و ۴۸ لیتر انواع نوشیدنی تاریخ‌مصرف گذشته نیز از سطح عرضه مواد غذایی شناسایی، جمع‌آوری و معدوم شده است.

رفیعی تصریح کرد: اصناف متخلف در تنگستان، در سال جاری ۳ هزار و ۲۴۲ اخطاریه بهداشتی دریافت کرده‌اند که ۶۵ مورد آن به معرفی به تعزیرات حکومتی انجامیده است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان تنگستان با تشکر از همکاری ادارات صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف بیان داشت: در سال جاری ۱۱۰ بازدید مشترک با حضور کارشناسان محیطی شبکه بهداشت و درمان تنگستان صورت گرفته است.

رفیعی تأکید کرد: مردم می‌توانند با استفاده از سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی کارشناسان ما را در جریان تخلفات بهداشتی قرار دهند تا در سریع‌ترین زمان ممکن اقدامات لازم صورت بگیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر