پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس اداره برق دشتستان از اجرای 7 پروژه برق‌رسانی در دالکی خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، احمد زمانی در نشست با مسئولان و مردم دالکی اظهار داشت: اداره برق دشتستان در راستای توسعه شبکه برق در مناطق مختلف این شهرستان اهتمام جدی دارد و تاکنون اقدامات ارزشمندی در این مسیر انجام داده‌ است.\n\nرئیس اداره برق دشتستان با اشاره به اینکه در سال گذشته 600 میلیون تومان در شهر دالکی هزینه برق و مشکلات آن شده است، گفت: در سال قبل چهار دستگاه ترانس نصب و در سال جاری سه دستگاه ترانس در دالکی نصب خواهد شد.
کد خبر: ۱۳۱۰۴
يکشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۴ - ۰۲:۲۱

فکرشهر: رئیس اداره برق دشتستان از اجرای 7 پروژه برق‌رسانی در دالکی خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، احمد زمانی در نشست با مسئولان و مردم دالکی اظهار داشت: اداره برق دشتستان در راستای توسعه شبکه برق در مناطق مختلف این شهرستان اهتمام جدی دارد و تاکنون اقدامات ارزشمندی در این مسیر انجام داده‌ است.

\n\n

رئیس اداره برق دشتستان با اشاره به اینکه در سال گذشته 600 میلیون تومان در شهر دالکی هزینه برق و مشکلات آن شده است، گفت: در سال قبل چهار دستگاه ترانس نصب و در سال جاری سه دستگاه ترانس در دالکی نصب خواهد شد.

\n\n

زمانی افزود: با توجه به وضعیت و شرایط اقلیمی شهر دالکی در سال‌های پیش رو بحث تبدیل شبکه‌های سیمی به شبکه‌های کابلی را انجام خواهیم داد تا مشکل فرسودگی و قطعی در شبکه پیش نیاید.

\n\n

وی تصریح کرد: به‌زودی مرکز جوابگویی 121 مستقلی را در برازجان مستقر خواهیم کرد تا مردم در ارتباط با مشکلات اتفاقات برق کمتر مشکلی داشته باشند.

\n\n

به نوشته ی فارس، رئیس جهاد کشاورزی دشتستان نیز اظهار داشت: از هفته آینده کار پایلوت آبیاری قطره‌ای در آبپخش شروع خواهد شد و در صورتی که نتیجه آن مثبت باشد در بقیه روستاها و شهرها این طرح اجرایی خواهد شد.

\n\n

حمیدرضا جهانبخش افزود: سردخانه شهرک صنعتی امسال حدود 15 هزار تن از خرمای منطقه را به صورت رایگان نگهداری می‌کند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر