پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۱۱۵۴
سه‌شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۴

فکرشهر: سخنگوی قوه قضاییه درباره ادعای برخی رسانه‌ها و برخی افراد با عنوان آزار جنسی علیه برخی متهمان بازداشتی و زندانیان زن گفت: این ادعا در حالی از سوی برخی رسانه‌های معاند خارجی مطرح شده بود که تاکنون حاضر نشدند در مورد ادعاهای خود نشان یا سندی ارائه کنند.

به گزارش فکرشهر به نقل از انتخاب، وی ادامه داد: با اینکه قوه قضاییه بارها اعلام کرده است که روند نگهداری و امور زنان بازداشتی و زندانی کاملا توسط خانم‌ها انجام می‌شود و اساسا مردان حضور ندارند، در طی روزهای اخیر حداقل سه هیات از مجلس شورای اسلامی و معاونت زنان و امور خانواده نهاد ریاست جمهوری از زندان و بازداشت زنان بازدید و با زندانیان زن گفت و گو و مصاحبه حضوری داشتند.

ستایشی گفت: اعضای این سه هیات می‌گویند زندانیان با رد شدید ادعای آزار و تجاوز جنسی خواستار برخورد با مطرح‌کنندگان این ادعا شده‌اند زیرا این ادعاها خانواده زندانیان را نگران کرده است.

سخنگوی قوه قضاییه افزود: مدعیان دروغین ادعای مزبور که متخصصین دروغ‌سازی و دروغ‌پردازی هستند ظاهرا بر همان دور باطل ترویج دروغ خود ساخته هستند اما در مجموع تاکنون هیچکس هیچ مدرکی که دلالت بر صحت ادعای مزبور داشته باشد به هیچ مرجعی ارائه نکرده است و دست افراد مزبور نسبت به ادعای مطرح شده خالی است در عین حال منتظر دریافت اسناد هستیم و نمی‌پذیریم روان افراد مشوش شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر