يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۱۲۲۴
چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۸

فکرشهر:  شورای اداری بخش شبانکاره برگزار شد. 

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی بخشداری شبانکاره، در این جلسه بخشدار و رئیس شورای اداری بخش شبانکاره ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی از تلاش های هیئت های مذهبی و همه مردم بصیر شبانکاره در ایام فاطمیه و همچنین مراسم باشکوه استقبال از شهید گمنام تشکر کرد.

ابراهیم حسینی اظهار داشت: شهادت پاداش انسان‌های بزرگ و برگزیده‌ الهی است و حاج قاسم سلیمانی از جمله برگزیدگانی است که برای جهاد در راه خدا لحظه ای درنگ نکرد و با شهادت خود حقانیت مسیر تابناک انقلاب اسلامی را اثبات کرد و به افتخاری برای این سرزمین شهید پرور تبدیل شد.

وی ادامه داد: پاسداشت و گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یکی از نیازهای جامعه ماست که باید ما مسئولین با ارائه خدمات به مردم رضایت و خوشنودی آنها را بیش از پیش جلب کنیم.

حسینی افزود: مسئولان و دستگاه های اجرایی دقت کنند که در برگزاری برنامه‌های مناسبتی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، برنامه های تبلیغی آنها، علاوه بر کیفیت، با تبیین نیز همراه باشد.

بخشدار شبانکاره با بیان اینکه مراسم گرامی داشت شهید حاج قاسم سلیمانی و همچنین شهدای بخش شبانکاره روزهای دوشنبه و پنجشنبه ساعت 19 در  سالن آموزش و پرورش و مصلی شبانکاره برگزار می شود گفت: از همه مسئولین و عموم مردم ولایی و شهید پرور بخش شبانکاره دعوت میکنم تا در این دو آیین معنوی شرکت کرده و با گرامی داشت یاد و خاطره این سردار رشید، شجاع و سرافرز ایران اسلامی و شهدای بخش شبانکاره انزجار قلبی خود به نظام استکباری را به نمایش بگذارند.

رئیس شورای اداری بخش شبانکاره تصریح کرد: ما خواستار همکاری شوراهای اسلامی ودهیاران در خصوص معرفی و همکاری با نهضت سوادآموزی جهت شناسایی بیسوادان منطقه شبانکاره هستیم. 

 حبیبی نیا مسول نهضت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر نیز به فعالیتهای این اداره در زمینه های مختلف در خصوص جذب  وهدایت بیسوادان را در استان برشمرد وهمکاری مسولین بخش شبانکاره در زمینه ریشه کنی بی سوادی را خواستار شد..

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر