جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس استان بوشهر گفت: پارک علم و فناوری کودکان در چهار شهرستان استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود.\n\nبه گزارش فکرشهر، حبیب رستمی در جمع خبرنگاران به تلاش های صورت گرفته برای توسعه مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری در استان بوشهر اشاره کرد و اظهار داشت: توسعه این مراکز نقش بسیار مهمی در رشد علمی کشور خواهد داشت.\n\nوی از فراهم شدن مقدمات راه‌اندازی پارک علم و فناوری ویژه کوکان و نوجوان در بوشهر خبر داد و اضافه کرد: این پارک برای آشنایی کوکان و نوجوانان با علم و فناوری و با حمایت مستقیم استاندار بوشهر راه‌اندازی خواهد شد.
کد خبر: ۱۳۱۳۹
سه‌شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴

فکرشهر: رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس استان بوشهر گفت: پارک علم و فناوری کودکان در چهار شهرستان استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حبیب رستمی در جمع خبرنگاران به تلاش های صورت گرفته برای توسعه مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری در استان بوشهر اشاره کرد و اظهار داشت: توسعه این مراکز نقش بسیار مهمی در رشد علمی کشور خواهد داشت.

\n\n

وی از فراهم شدن مقدمات راه‌اندازی پارک علم و فناوری ویژه کوکان و نوجوان در بوشهر خبر داد و اضافه کرد: این پارک برای آشنایی کوکان و نوجوانان با علم و فناوری و با حمایت مستقیم استاندار بوشهر راه‌اندازی خواهد شد.

\n\n

رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس استان بوشهر ادامه داد: فاز نخست تجهیز پارک علم و فناوری کودکان بوشهر در مرکز ساحلی پارک علم و فناوری صورت گرفته است و یک دوره آموزشی هم در قالب این مرکز برگزار شده است.

\n\n

وی با بیان اینکه پارک علم و فناوری کودکان بوشهر تا پیش از مهرماه به صورت کامل تجهیز و راه‌اندازی خواهد شد، افزود: دانش‌آموزان از مهرماه امسال از مرحله قبل از دبستان تا پایان دبیرستان می‌توانند در این پارک فعالیت کنند.

\n\n

رستمی با بیان اینکه دانش‌آموزان طی ۱۲ ترم آموزشی فناوری‌های نوین را فرا می‌گیرند، بیان کرد: علوم مختلف از جمله نانو، پایو، فناوری اطلاعات، رباتیک، نجوم و . . . در این مرکز آموزش داده می‌شود.

\n\n

وی با بیان اینکه این پارک با سرمایه‌گذاری شش میلیارد تومان تجهیز می‌شود، گفت: بخشی از اعتبارات توسط استانداری و بخش دیگری از اعتبارات نیز توسط معاون علم و فناوری ریاست جمهوری تامین خواهد شد.

\n\n

رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس استان بوشهر از تلاش برای راه‌اندازی پارک علم و فناوری ویژه کوکان و نوجوان در شهرستان‌های دشتی، کنگان و گناوه خبر داد و افزود: بخشی از اعتبارات توسط پارک علم و فناوری و بخشی از اعتبارات نیز توسط شهرستان‌ها تامین خواهد شد.

\n\n

منبع:مهر

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر