دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۲۵۴۹
پنجشنبه ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۹

فکرشهر: شهردار خارگ گفت: کودکان خارگی از فضای استاندارد بازی محروم هستند که برنامه‌های ویژه‌ای در این زمینه داریم.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، شعیب بحرینی صبح پنجشنبه در حاشیه نشست با مدیران ارشد شهرستان بوشهر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین مشکلات سطح شهر خارگ عدم وجود مکان مناسب و استاندارد جهت بازی کودکان در سطح جزیره است.

وی افزود: انتخاب پیمانکار برای اجرای پروژه شهر بازی سرپوشیده از طریق سامانه تدارک دولت توسط بنیاد مسکن در حال انجام است که پس از اعلام آمادگی پیمانکاران ذیصلاح و بررسی فنی و حقوقی توسط کارشناسان بنیاد مسکن، پیمانکار مربوطه انتخاب و عملیات تکمیل پروژه‌ی شهر بازی شروع خواهد شد.

شهردار خارگ تصریح کرد: شهر بازی سرپوشیده این امکان را برای خانواده‌های عزیز خارگی فراهم خواهد آورد تا کودکانشان که نمی‌توانستند در شرایط آب و هوای نا مناسب در محیط باز از وسایل بازی و پارک‌ها استفاده نمایند، در محیطی امن، دلپذیر و سرپوشیده به بازی و تفریح بپردازند.

بحرینی خاطر نشان کرد: یکی از برنامه‌های اصلی شورای شهر و شهرداری همکاری و هم افزایی جهت جذب اعتبارات برای اجرای طرح‌های عمرانی، خدماتی و رفاهی در جزیره خارگ است، پروژه فوق به مبلغ پنج میلیارد تومان از محل کمک‌های نفت به زودی اجرایی خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر