پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رییس اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر گفت: براسای شیوه نامه اجرایی تفاهم نامه منعقد شده میان صندوق کارآفرینی امید و مرکز ملی فرش ایران به طرح های تولیدی فرش دستباف تسهیلات پرداخت می شود.\n\nبه گزارش فکرشهر از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر، احمد رجایی افزود: با توجه به شیوه نامه اجرایی این تفاهم نامه پرداخت تسهیلات مورد نظر، باید طرح های پیشنهادی در کمیته مشترک مورد اشاره در ماده یک شیوه نامه اجرایی مورد بررسی و درمورد آنها تصمیم گیری شود.
کد خبر: ۱۳۲۵۸
شنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰

فکرشهر: رییس اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر گفت: براسای شیوه نامه اجرایی تفاهم نامه منعقد شده میان صندوق کارآفرینی امید و مرکز ملی فرش ایران به طرح های تولیدی فرش دستباف تسهیلات پرداخت می شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر، احمد رجایی افزود: با توجه به شیوه نامه اجرایی این تفاهم نامه پرداخت تسهیلات مورد نظر، باید طرح های پیشنهادی در کمیته مشترک مورد اشاره در ماده یک شیوه نامه اجرایی مورد بررسی و درمورد آنها تصمیم گیری شود.

\n\n

وی اضافه کرد: با برنامه ریزی منظم تلاش می کنیم با ایجاد هماهنگی های لازم تسهیلات مورد نظر را به سوی تولیدات پایدار و اشتغال زا هدایت کرده و با ارائه نظارت های لازم از انحراف این تسهیلات به سمت مشاغل کاذب جلوگیری کنیم.

\n\n

رییس اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر بیان کرد: این تسهیلات توسط صندوق کارآفرینی امید پرداخت می شود و طرح هایی که در چارچوب تکمیل حلقه های مفقوده خوشه فرش باشند برای دریافت تسهیلات در اولویت خواهند بود.

\n\n

رجایی اضافه کرد: حمایت های لازم به صورت سرمایه در گردش، تامین تجهیزات و ابزارهای مورد نیاز یا تامین مکان برای توسعه فرآیند تولید است و این تسهیلات به صورت کارفرمایی یا خود اشتغالی تعریف شده است.

\n\n

وی ادامه داد: میزان این تسهیلات تا سقف 500 میلیون ریال در کمیته استانی قابل بررسی و پرداخت است و بالاتر از این سقف مطابق ماده 6 شیوه نامه اجرایی تفاهم نامه منعقده برای تصمیم گیری به کارگروه مشترک ارجاع خواهد شد. 

\n\n

هم اکنون 20 هزار نفر در استان بوشهر در زمینه تولید صنایع دستی فعالیت می کنند که بخش عمده تولید آنها سالانه 50 هزار متر مربع گلیم، گبه و عبا است. 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر