دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر/ شورای اداری بخش شبانکاره برگزار شد؛
فکرشهر: این مسئول با اشاره به در پيش رو بودن هفته دولت گفت: همه دستگاه هاي اجرايي مي بايست برنامه های فرهنگی ، اجتماعی و عمرانی خاص اين هفته داشته باشند و برنامه هاي خود را به بخشداری اعلام نمايند...
کد خبر: ۱۳۳۲۶
دوشنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۳:۰۴

فکرشهر: بخشدار شبانكاره با اشاره به توفيقات مذاکرات هسته ای گفت: الحمدلله با حمایت و رهنمودهای مقام معظم رهبری  و تلاش و همت تیم مذاکره كننده و هدايت رئيس محترم جمهور و صبر ، استقامت و حمايت مردم فهیم و همیشه در صحنه ایران اسلامي توانستیم با رعايت خط قرمزها در زمینه هسته اي توفيقات ارزشمندي  از جمله ادامه توسعه ، تحقيق و غنی سازی هسته ای و لغو تحریم ها كسب كنيم و اقتدار ، صلابت و عزت جمهوری اسلامی مثل هميشه در جهان براي همه ثابت شد كه خداي بزرگ را از اين بابت شاكريم .

\n\n

به گزارش فکرشهر، مسلم سليماني در شورای اداری بخش شبانکاره با اشاره به وجود دو دانشگاه علمی کاربردی و پیام نور در این بخش اظهار داشت: با وجود اين دو دانشگاه فرصت تحصيل و زمينه توسعه علمی فراهم است كه ان شاالله با حمایت مردم و مسئولین بويژه جناب آقای دکتر لک رئيس محترم دانشگاه علمي كاربردي استان بتوانيم در زمینه توسعه كيفي و احداث ساختمان دانشگاه گام های موثری برداریم.

\n\n

\n\n

وی در زمینه کشاورزی بخش شبانکاره نیز گفت: شبانكاره یکی از بخش های مهم استان است که با وجود سد رئیسعلی دلواری ، زمینه توسعه كشاورزي فراهم است كه اجراي ابياري تحت فشار و ايجاد شهرك كشاورزي دو طرح مهمي است كه با عنايات استاندار محترم و پيگيري هاي مجدانه فرماندار محترم در حال مطالعه و پيگيري است .

\n\n

سلیمانی تصريح كرد: با توجه به خشکسالی اخير در استان و كمبود اب ، استفاده علمي و دانش بنيان از منابع ابي و كشاورزي از ضروريات است .

\n\n

بخشدار شبانکاره، روز 17 تیرماه سالروز شهادت شهید صارمی را گرامی داشته و از زحمات خبرنگار و اصحاب رسانه بخش تقدير كرد و افزود: تلاش شده با همكاري جوانان  سه سایت خبري و تعدادي ثمن ها در بخش راه اندازی و فعال شود .

\n\n

وی ابراز داشت: در سال جاري برگزاري انتخابات را داریم که اين امادگي وجود دارد با همکاری شما عزیزان ان شاالله  انتخاباتي سالم و قانونمند را با حضور حداكثري مردم برگزار كنیم و از همه مسئولین ادارات و نهادها می خواهم از حضور در جلساتی که رنگ و بوی انتخاباتی دارد خودداری نمایند.

\n\n

\n\n

این مسئول با اشاره به در پيش رو بودن هفته دولت گفت: همه دستگاه هاي اجرايي مي بايست برنامه های فرهنگی ، اجتماعی و عمرانی خاص اين هفته داشته باشند و برنامه هاي خود را به بخشداری اعلام نمايند.

\n\n

وی همچنین به برگزاری کمیته برنامه ریزی شهرستان در اينده نزديك اشاره و تأكيد كرد: همه مديران یابد نسبت به پیگیری جدي و مستمر پروژه های عمراني خود در سطح شهرستان و استان اقدام نمایند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، در اين نشست، دكتر لك رئيس دانشگاه علمي كاربردي استان به جايگاه علمي و رويكرد آن دانشگاه اشاره كرد و رحمان بهنام نيا را بعنوان رئيس دانشگاه علمي كاربردي شبانكاره معرفي و از زحمات اقاي لطفي رئيس قبلي تشكر كردند .

\n\n

همچنین در ادامه ی این نشست، محمدي نسب بعنوان رئيس برق و بويري نیز بعنوان رئيس ابفار بخش معرفي شدند.

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر