پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۳۳۳۱
سه‌شنبه ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶

فکرشهر: رئیس اداره مخابرات گناوه گفت: اختلال در شبکه ارتباطی مشترکان ثابت و اینترنت روستاهای سربست ، مال خلیفه و مال قاید با اجرای عملیات فیبرکشی خاکی برطرف شد.

به گزارش فکرشهر، فاضل کدایی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: باتوجه به سرقت‌های مکرر و خسارت به تجهیزات مخابراتی در مرکز روستای سربست که باعث اختلال در شبکه ارتباطی و قطع خطوط مشترکان تلفن های ثابت و سیار و اینترنت در این منطقه شده بود ، با پیگیری و تلاش تیم فنی نگهداری شبکه ، فیبر هوایی سایت همراه اول جمع آوری و شبکه به صورت خاکی به متراژ ۴۰۰ متر اجرا و سپس برگردان و عملیاتی شد.

وی اظهارداشت: این اقدام امنیت شبکه را در این منطقه ارتقا ، قطعی های سایت همراه اول را کاهش و اهالی روستاهای سربست، مال خلیفه و مال قاید از سرویس دهی بهتری بهره مند شدند.

رئیس اداره مخابرات گناوه گفت: با عملیات فیبرکشی هوایی به خاکی ،زیرساخت‌های مخابراتی و شبکه تلفن ثابت در این روستاها بهینه سازی و ارتقا و توسعه یافت.

وی یادآورشد: شمار مشترکین تلفن ثابت این شهرستان ۲۲ هزار مشترک بوده که از این مجموع حدود یک هزار مشترک مربوط به روستاهای سربست، مال خلیفه و مال قاید است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر