يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر:
فکرشهر: پورسالم خاطر نشان کرد: طبیعت نیاز به حمایت عمومی مردم دارد و بر اساس اصل 50 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران وظیفه ای است که برعهده همه مردم است. لذا با توجه به شرایط کم آبی و...
کد خبر: ۱۳۳۵۲
سه‌شنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۲:۱۸

فکرشهر: در سه روز گذشته، 6 نفر متخلف شکار در شهرستان دشتستان دستگیر و دو قبضه سلاح شکاری از این متخلفین کشف و ضبط شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر، مامورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان دشتستان در روزهای اخیر موفق به دستگیری 6 نفر متخلف شکار و صید در عرصه های طبیعی شهرستان شدند.

\n\n

رییس اداره محیط زیست شهرستان دشتستان ضمن اعلام این خبر افزود: با تلاش ستودنی محیط بانان مستقر در اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان در حفاظت و حراست از عرصه های طبیعی ضمن جلوگیری از تخلفات شکار و صید، 6 نفر متخلف درمناطق ارم، دالکی و گلدشت ، در 3 روز گذشته دستگیر شدند.

\n\n

صادق پورسالم اضافه کرد: از متخلفین دستگیرشده لاشه 1 قطعه کبک و 6 قطعه تیهو کشف و آلات و ادوات شکار و صید آنها شامل دو قبضه سلاح ساچمه زنی و یک رشته تور پرنده گیری ضبط گردید.

\n\n

پورسالم خاطر نشان کرد: طبیعت نیاز به حمایت عمومی مردم دارد و بر اساس اصل 50 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران وظیفه ای است که برعهده همه مردم است. لذا با توجه به شرایط کم آبی و خشک شدن چشمه های مورد استفاده حیات وحش از عموم مردم خواهشمندیم که با حیوانات به مهربانی و عطوفت برخورد کنند.

\n\n

وی تصریح کرد : یگان حفاظت محیط زیست دشتستان آمادگی کامل جهت برخورد با تخلفات محیط زیستی را دارد.

\n\n

متخلفین مذکور جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر