شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۴۳۶۴
سه‌شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۲

فکرشهر: آئین گرامیداشت روز شهدا با تجلیل از جمعی از خانواده معزز شهدا در اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی بوشهر، سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر با اشاره به ضرورت تکریم و احترام خانواده‌های شهدا و ایثارگران به عنوان یک وظیفه مهم از سوی مردم و مسئولین گفت: شهید، تجلی یاد خداست و حضور در کنار مزار شهیدان همواره به انسان آرامش می‌بخشد و این آرامش به این خاطر است که شهیدان زنده اند و ناظر اعمال ما هستند.

محمد جواد بازدرهوا با بیان اینکه تلاش برای زنده نگه داشتن یاد و ارزش خون شهید از خود شهادت کمتر نیست اظهار داشت: اگر این حقیقت زنده بماند و از آن حراست شود، همیشه تاریخ و آینده این مملکت از ایثار و جانفشانی شهدا بهره خواهد برد.

وی افزود: باید ارزش والای شهادت و یاد شهدا و تکرار نام آن‌ها روز به روز در جامعه ما رواج یابد و اگر چنین باشد، شکست هیچ گاه برای چنین جامعه‌ای وجود نخواهد داشت.

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر اثر دیگر یاد شهدا را هشدار و تنبه به ویژه برای مسئولین عنوان کرد و افزود: فرقی نمی‌کند که چقدر این پست‌ها و منصب‌ها بالا یا پایین باشد، مهم این است هر شخصی که موقعیت و مسئولیتی پیدا می‌کند اولین چیزی که باید توجه کند این است که این پست و موقعیت امانتی است که شهدا با اهداء جان خود به او داده اند و فرصت ایجاد شده صرفاً برای خدمت است نه مایه منت گذاشتن بر دیگران و لذا ارائه خدمت صادقانه و متعهدانه کمترین اقدام جهت پاسداری از خون شهداست.

به گزارش فکرشهر، این مراسم به مناسبت ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا و با همت ادارات روابط عمومی و ایثارگران و حوزه پشتیبانی  و با حضور سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان ،معاونین و جمعی از خانواده های شهدا  و کارکنان در محل سالن اجتماعات  برگزار و در پایان از خانواده های شهدا با اهدا لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر