يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: متهمی که در یک درگیری خانوادگی در شهر خورموج با شلیک گلوله یک کارگر ساختمانی را به قتل رسانده و متواری شده بود، 72 ساعت پس از قتل دستگیر شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، سردار حیدر عباس زاده روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: غروب چهارشنبه شب هفته گذشته چهار نفر سرنشین یک دستگاه خودرو بدون پلاک در حالی که سر و صورت خود را پوشانده بودند به منزلی در شهر خورموج هجوم آورده و سا کنان منزل که سه خانم بودند با آنها درگیر و آنها را مجروح کردند.
کد خبر: ۱۳۴۶۴
شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: متهمی که در یک درگیری خانوادگی در شهر خورموج با شلیک گلوله یک کارگر ساختمانی را به قتل رسانده و متواری شده بود، 72 ساعت پس از قتل دستگیر شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، سردار حیدر عباس زاده روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: غروب چهارشنبه شب هفته گذشته چهار نفر سرنشین یک دستگاه خودرو بدون پلاک در حالی که سر و صورت خود را پوشانده بودند به منزلی در شهر خورموج هجوم آورده و سا کنان منزل که سه خانم بودند با آنها درگیر و آنها را مجروح کردند.

\n\n

وی اضافه کرد: تعدادی از کارگران ساختمانی که در نزدیکی خانه یادشده مشغول بکار بودند به قصد میانجیگری با مهاجمان درگیر می شوند که با بالاگرفتن درگیری، یکی از مهاجمان با شلیک اسلحه ساچمه زنی، فرد میانجیگری کننده که جوانی 23 ساله بود را به قتل رسانده و همگی متواری شدند.

\n\n

عباس زاده بیان کرد: پلیس با حضور در محل حادثه و پیگیری های اطلاعاتی و پلیسی همه مهاجمان را شناسایی و یکی از آنان را دستگیر کرد.

\n\n

فرمانده انتظامی استان بوشهر اظهارکرد: نیمه شب گذشته سه نفر دیگر از متهمان این پرونده، درحالی که قصد داشتند با یک دستگاه خودرو پراید از شهر خورموج خارج شوند، شناسایی و دستگیر شدند.

\n\n

وی گفت: با دستگیری این افراد، متهم اصلی به هویت 'ح - الف' 25 ساله ضمن اعتراف به قتل علت آن را اختلاف خانوادگی پسر برادرش با خانواده همسرش عنوان کرد.

\n\n

فرمانده انتظامی استان بوشهر ادامه داد: این متهم اقرار کرد و به درخواست پسر برادرم به خانه پدرهمسرش رفته و قصد بردن دختر بچه یکساله اش را داشتیم که با زنان حاضر در منزل درگیر و درهمین حین یکی از کارگران ساختمانی با ما درگیر شده که یک گلوله به سینه اش شلیک کردم.

\n\n

عباس زاده با بیان این که فرد مجروح در بیمارستان زینبیه خورموج فوت کرد، افزود: سلاح بکار رفته در این قتل بوسیله پلیس کشف شد.

\n\n

وی اضافه کرد: تحقیقات تکمیلی از قاتل و همراهانش ادامه دارد.

\n\n

عباس زاده اظهارکرد: در زمان بروز اختلافات خانوادگی، همسران برای حل مشکلات رخ داده باید به افراد کارشناس و کارآمد مراجعه کنند و از مشاجره و نزاع دوری کرده و رسیدگی به موضوع را بر عهده مراجع قانونی بگذارند. 

\n\n

منبع:ایرنا

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر