شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در نشست هم‌اندیشی با پزشکان متخصص شهرستان دشتستان پیشنهاد ویژه‌ای داد. \n\nبه گزارش فکرشهر از شبکه بهداشت و درمان دشتستان، در این نشست هم‌اندیشی صمیمانه که با حضور مدیران دانشگاه، شبکه بهداشت و درمان و مسؤولان شهرستانی دشتستان با پزشکان متخصص این شهرستان برگزار شد، نقاط قوت و ضعف، فرصت ها و تهدیدهای پیش روی حوزه درمان شهرستان مورد بحث و تبادل نظر قرارگرفت.
کد خبر: ۱۳۵۷۹
چهارشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰

فکرشهر: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در نشست هم‌اندیشی با پزشکان متخصص شهرستان دشتستان پیشنهاد ویژه‌ای داد. 

\n\n

به گزارش فکرشهر از شبکه بهداشت و درمان دشتستان، در این نشست هم‌اندیشی صمیمانه که با حضور مدیران دانشگاه، شبکه بهداشت و درمان و مسؤولان شهرستانی دشتستان با پزشکان متخصص این شهرستان برگزار شد، نقاط قوت و ضعف، فرصت ها و تهدیدهای پیش روی حوزه درمان شهرستان مورد بحث و تبادل نظر قرارگرفت.

\n\n

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در این نشست گفت: برگزاری چنین نشست‌ها و هم‌اندیشی‌ها کمک شایانی در شناسایی مشکلات ‌حل مشکلات می‌کند و همیشه معاونت درمان با آغوش باز پذیرای نقدهای منصفانه به همراه راهکار منطقی است.

\n\n

\n\n

دکتر سید سجاد اقبالی اضافه‌کرد: برای سرعت بخشیدن به امور و برقراری ارتباط تنگاتنگ با پزشکان پیشنهاد می‌کنم از بین خود نمایندگانی انتخاب کنید و با تشکیل کارگروهی در شهرستان با حضور رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان و رییس بیمارستان و بنده مشکلاتتان را پیگیری نمایید.

\n\n

وی افزود : شهرستان دشتستان پتانسیل بسیار بالایی در درمان مردم منطقه دارد که با برگزاری چنین جلساتی سعی می‌کنیم از حداکثر ظرفیت‌های موجود استفاده لازم را ببریم تا مردم بتوانند از خدمات با کیفیت‌تر و وسیع‌تری برخوردار شوند.

\n\n

در این نشست صمیمانه هر کدام از پزشکان در مورد مشکلات رشته تخصصی خود برای ارایه خدمات بهتر به مردم مطالبی را مطرح کردند و کمبودهای رفاهی و امکاناتی این پزشکان مورد بحث قرار گرفت.

\n\n

\n\n

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر