پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۵۸۰۳
پنجشنبه ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۱

فکرشهر: سرپرست فرمانداری دیلم استان بوشهر گفت: از نقدهای منصفانه و سازنده خبرنگاران و فعالان در حوزه شبکه‌های اجتماعی استقبال می‌کنیم.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، محمد اسدی روز پنجشنبه در نشست با خبرنگاران و فعالان در حوزه فضاهای مجازی اظهار کرد: خبرنگاران به عنوان چشمان تیزبین جامعه بین دولت و ملت ، مسایل و مشکلات و رویدادهای اجتماع را بدون هیچگونه چشمداشتی بررسی و به رشته تحریر در می‌آورند که فرصت خوبی برای تصمیم‌گیری و پیگیری مسئولان است.

وی افزود: خبرنگاران و فعالان اجتماعی بواسطه حضور بیشتر در بطن و میان مردم، مسایل و مشکلاتی را که در سطح شهرستان مشاهده می‌کنند، با حرمت نگه داشتن قلمی که می‌زنند، جمع بندی و با ارایه راهکار به مسئولان از جمله فرمانداری ارایه دهند تا نسبت به پیگیری آنها براساس مسیر قانونی اقدام شود.

وی گفت: خبرنگاران در جهت توسعه و پیشرفت شهرستان با ارایه نقطه نظرات مفید و سازنده جهت تصمیم‌گیری مسئولان کمک کنند.

سرپرست فرمانداری دیلم بیان داشت: فعالان اجتماعی خبرها و موضوعاتی را که در فضاهای مجازی مطرح و منتشر می‌کنند همه جوانب امر را در نظر بگیرند و مطمئن باشند که واقعیت دارد و از ارایه اطلاعات و آمار غلط پرهیز کنند.

وی افزود: مطالب و موضوعاتی که توسط فعالان و دلسوزان شهر در فضای مجازی مطرح می‌کنند، آنها را نتیجه گیری و دسته بندی کرده و بررسی خواهیم کرد.

اسدی ادامه داد: مطالبی که در فضای مجازی منتشر می‌شود باید با تحقیق و آگاهی کامل باشد و طوری نباشد که بعد از مدتی متوجه شوید کذب و واقعیت نداشته است.

سرپرست فرمانداری دیلم تصریح کرد: موضوعاتی که توسط خبرنگاران و فعالان در فضای مجازی مطرح و به فرمانداری به صورت مکتوب ارایه شود، در قالب یک موضوعی به مرحله اجرا در می آوریم و اگر مربوط به دیگر دستگاه اجرایی باشد، از مسئول آن دعوت می کنیم که حضور یافته تا پاسخ و در حل آن بکوشیم.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری دیلم نیز گفت: برگزاری نشست با خبرنگاران و فعالان در فضای مجازی در دستور کار فرمانداری قرار گرفته و به صورت مستمر تداوم خواهد یافت.

محمد امین خلیجی افزود: خبرنگاران چشم و گوش بینای جامعه،با رسالت سترگی که در آگاهی بخشی بر عهده دارند، عملکرد دولت را در معرض نظارت و ارزیابی مردم قرار می‌دهند.

وی اظهار کرد: باتوجه به اینکه دشمن جنگ ترکیبی علیه نظام و مملکت به راه انداخته است، خبرنگاران مبارزان خط مقدم در این جبهه هستند و انتظار و توقع داریم در امید آفرینی به مردم اهتمام ورزند.

پویایی و فعال‌شدن روابط عمومی های ادارات، تعهد شرکت‌های نفتی منطقه به مسئولیت‌های اجتماعی از جمله در حوزه درمان، حمایت خانه مطبوعات استان بوشهر از خبرنگاران ، تاسیس انجمن خبرنگاران و درنظرگرفتن مکان برای این انجمن، دقت در انتصابات، نظارت بر عملکرد مسئولان ادارات، بازرسی از روند قیمت‌ها در بازار، بکارگیری نیروهای بومی در شرکت‌های نفتی منطقه، اهتمام به اشتغال و مسکن جوانان و ایجاد زیر ساخت‌های گردشگری از عمده مطالب بیان شده در این نشست بود که فرماندار و معاونان ایشان پاسخ دادند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر