يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۶۷۳۲
سه‌شنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱

فکرشهر: رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: ۱۸۳ برنامه فرهنگی در دانشگاه فرهنگیان بوشهر برگزار شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، رضا درویشی عصر سه‌شنبه در نشست پیگیری مصوبات هیئت امنای دانشگاه فرهنگیان بوشهر با تشریح روند دانشگاه در سال گذشته و تاکید بر لزوم تأمین زیرساخت‌های مناسب برای دانشگاه در سال جاری برای پذیرش دانشجویان در مهرماه اظهار داشت: از استاندار، معاون سیاسی، و مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری که همیشه پیگیر مسائل و مشکلات این دانشگاه بوده اند، تقدیر می‌کنم.

وی گفت: از حیث اهمیت این دانشگاه مورد تاکید سران نظام از جمله مقام معظم رهبری است و مقام عظمای ولایت تاکید دارند در این دانشگاه هر آنچه هزینه کنیم، سرمایه گذاری است.

درویشی با بیان اینکه امروزه بسیاری از کشورهای دنیا روی نظام تربیت معلم و مبحث معلم حساسیت ویژه ای دارند تصریح کرد: هم اکنون حدود ۱۴۰۰ دانشجو معلم در پردیس‌های این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند و بخش زیادی از فعالیت‌ها و فوق برنامه‌های ما در خوابگاه‌ها تحقق می‌یابد.

وی بیان داشت: در حوزه فرهنگی ما بیش از ۱۸۳ برنامه فرهنگی را اجرایی کرده ایم و سرانه فضای کالبدی در دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر ۸/۴ متر است که با سرانه استاندارد خیلی فاصله دارد.

درویشی با تقدیر از استاندار بوشهر برای برگزاری دو نشست هیأت امنای دانشگاه در خرداد ماه و آذرماه سال گذشته اضافه کرد: ما در شرایط خاصی هستیم و باید برای دانشجویان ورودی مهرماه امسال، امروز چاره جویی کنیم.

وی تاکید کرد: هدف از این نشست نیز پیگیری مصوبات نشست هیئت امنای دانشگاه در آذرماه سال گذشته با حضور استاندار، ریاست دانشگاه فرهنگیان کشور و سایر اعضای هیأت امنا دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر است.

در این نشست مصوبات نشست هیئت امنای دانشگاه در آذرماه سال گذشته با حضور معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار بوشهر، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری، مدیرکل منابع طبیعی استان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، مدیرکل آموزش و پرورش استان، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بوشهر و هیأت رئیسه دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر