شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
امام جمعه برازجان:
فکرشهر: امام جمعه برازجان استان بوشهر گفت: مسوولان سیاست خارجی و تیم دیپلماسی ایران در مذاکرات هسته ای زحمات و تلاش های زیادی متحمل شدند و نهایت توان و ظرفیت خود را برای سربلندی نظام به کار بردند...
کد خبر: ۱۳۷۶۸
جمعه ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۵:۴۷

فکرشهر: امام جمعه برازجان استان بوشهر گفت: مسوولان سیاست خارجی و تیم دیپلماسی ایران در مذاکرات هسته ای زحمات و تلاش های زیادی متحمل شدند و نهایت توان و ظرفیت خود را برای سربلندی نظام به کار بردند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام حسن مصلح در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر برازجان با تبریک سالروز میلاد حضرت معصومه(س)، روز دختر و آغاز دهه کرامت افزود: دختران در اسلام شخصیت پیدا کردند و درست زمانی که دختر را عار می دانستند شاهد تکریم دختران با حضور اسلام هستیم.

\n\n

وی اضافه کرد: حضور خاندان اهل بیت (ع) در شهرهای مشهد، قم، شیراز و سایر شهرهای کشور مایه خیر و برکت است و باید نسبت به تکریم این بزرگان اهتمام ورزید.

\n\n

امام جمعه برازجان با اشاره به 26 مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی اضافه کرد: 26 مرداد سالروز ورود نخستین گروه از آزادگان سرافراز به میهن اسلامی است و نظام اسلامی همواره خود را مرهون و مدیون رزمندگان و ایثارگران می داند.

\n\n

مصلح با اشاره به سالروز پیروزی حزب الله لبنان در جنگ 33 روزه بیان کرد: پیروزی قهرمانانه حزب الله در این جنگ مصداق بارز آیه قرآن است که «عده قلیلی از مومنان بر جمعیت کثیر کافران پیروز می شوند» و در جنگ 33 روزه نیز شاهد امداد الهی بودیم.

\n\n

امام جمعه برازجان با تقدیر از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع شهید سردار بیژنی گفت: مردم دشتستان همواره در مناسبت های مختلف دین خود را به نظام اسلامی ادا کرده اند و در حضور آنها در مراسم تشییع شهید والامقام سردار بیژنی که پس از 27سال به وطن بازگشت نیز ستودنی بود.

\n\n

منبع:ایرنا

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر