شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مرگ مجزا و دردناک دو جوان در جنوب استان؛
فکرشهر: در 24 ساعت گذشته، مرگ دردناک دو جوان هم استانی در بخش جنوبی استان، مردم منطقه را متاثر نموده است...
کد خبر: ۱۳۸۰۴
يکشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۲

فکرشهر: در 24 ساعت گذشته، مرگ دردناک دو جوان هم استانی در بخش جنوبی استان، مردم منطقه را متاثر نموده است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، یکی از این جوانان که دانشجو و ساکن کاکی بوده است، در حالی که عصر شنبه، همراه 4 تن از دوستانش برای تفریح به ساحل روستای کبگان رفته بود براثرعدم آشنایی به فنون شنا جان خود را از دست داد.

\n\n

بخشدار کاکی در این باره به ایرنا گفت: هر چند با کمک جوانان و مردم روستا دو نفر از جوانان غرق شده نجات یافتند اما یکی از آنها جان خود را از دست داد.

\n\n

اسدالله حاجیانی اضافه کرد: با وجود اعزام نیروهای امدادی و اورژانس به محل وقوع حادثه اما تلاش برای نجات جوان 22 ساله مهدی حاجی زاده کارسازنشد و درحین اعزام به مرکز درمانی زیارت ساحلی فوت کرد.

\n\n

وی با ابرازهمدردی و عرض تسلیت به خانواده داغدار از کسانی که برای شنا کردن به سواحل این بخش و رودخانه مند می روند خواست شنا را فقط درمحل های امن و با تجهیزات ایمن انجام دهند تا در آینده شاهد این گونه حوادث دردناک نباشیم .

\n\n

همچنین خبر می رسد، شب گذشته مردی جوان در یکی از روستاهای حومه کنگان حلقه آویز شده و جان خود را از دست داده است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، دادستان شهرستان کنگان در این خصوص به ثلاث گفت: شب گذشته پس از این حادثه، نیروی انتظامی صحنه را از نزدیک دیده است و شکل حادثه، حلقه آویزی است.

\n\n

شعبان کاویان پور خاطرنشان کرد: فعلا اظهار نظر قطعی تا صدور نظر نهایی پزشکی قانونی میسر نیست که در آن صورت نظر نهایی قضایی نیز اعلام خواهد شد.

\n\n

وی تاکید کرد: نظر نهایی مبنی بر خودکشی یا دیگر کشی فرد متوفی، پس از بررسی پزشکی قانونی و انجام تحقیقات تکمیلی ارائه می شود.

\n\n

فرد مذکور حدودا ۳۳ ساله و ساکن حومه کنگان( روستای تنبک) می باشد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر