شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: شهردار بوشهر با بیان اینکه شهر را بهم ریختیم تا آن را بسازیم، گفت: با کسی تعارف نداریم و عهد اخوت هم نبستیم و بر اساس توانمندی، تیم کاری را در شهرداری سازمان‌دهی کردیم.\n\nبه گزارش فکرشهر از فارس، غلامعلی میگلی‌نژاد صبح امروز در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه و تجلیل از خبرنگاران اظهار داشت: خبرنگاران نقش بی‌بدیلی در جامعه دارند و جامعه از آنها انتظار دارد نقش اصلی و رسالت ذاتی خود را عملی کنند.\n\nوی بیان کرد: ما میراث‌دار کسانی هستیم که سختی‌های بسیاری کشیدند تا این مسئولیت متوجه ما شود.
کد خبر: ۱۳۸۱۸
يکشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵

فکرشهر: شهردار بوشهر با بیان اینکه شهر را بهم ریختیم تا آن را بسازیم، گفت: با کسی تعارف نداریم و عهد اخوت هم نبستیم و بر اساس توانمندی، تیم کاری را در شهرداری سازمان‌دهی کردیم.

\n\n

به گزارش فکرشهر از فارس، غلامعلی میگلی‌نژاد صبح امروز در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه و تجلیل از خبرنگاران اظهار داشت: خبرنگاران نقش بی‌بدیلی در جامعه دارند و جامعه از آنها انتظار دارد نقش اصلی و رسالت ذاتی خود را عملی کنند.

\n\n

وی بیان کرد: ما میراث‌دار کسانی هستیم که سختی‌های بسیاری کشیدند تا این مسئولیت متوجه ما شود.

\n\n

شهردار بوشهر بابیان اینکه با نورافشانی اصحاب رسانه نه‌تنها استان بوشهر بلکه کل کشور بهره‌مند خواهد شد، تصریح کرد: خبرنگاران استان بوشهر در رسانه‌های مختلف مجازی و مکتوب منصف بوده و بدون حب و بغض مطلب عمل می‌کنند و به‌عنوان یک عضو کوچک جامعه از خدمات این عزیزان قدردانی می‌کنم.

\n\n

شهردار بندر بوشهر خاطرنشان کرد: تصمیم داریم و مصمم هستیم باانگیزه بالا با حمایت شورای شهر و همفکری اصحاب رسانه شهر را بسازیم تا زیبنده مردم باشد.

\n\n

میگلی‌نژاد بیان کرد: اکنون 2 ماه و 12 روز است که وارد شهرداری بوشهر شدم و همان‌طور که شما هم مشاهده می‌کنید شهر را به هم ریختیم تا آن را بسازیم و یقین دارم پس از 6 ماه آثار عمران و آبادی و توسعه در جای‌جای شهر را شاهد خواهیم بود.

\n\n

وی بابیان اینکه شهرداری به کمک خبرنگاران و حمایت شورا تصمیم دارد شهر را بسازد، افزود: تاکنون از دولت کمک مالی دریافت نکردیم و تلاش داریم با کمترین هزینه بالاترین خدمات را بدهیم.

\n\n

شهردار بوشهر گفت: باکسی عهد اخوت نبستیم و با کسی هم تعارف نداریم، بر اساس توانمندی تیم کاری را سازمان‌دهی می‌کنیم، چراکه شهرداری تنها سازمانی است که متنوع‌ترین امورات را بر عهده دارد.

\n\n

میگلی‌نژاد بابیان اینکه تکریم ارباب‌رجوع سرلوحه کار شهرداری است، گفت: مردم بوشهر مردمی بافرهنگ و عزیز هستند و متناسب بافرهنگ و عزتشان باید به آنها احترام بگذاریم و به کارکنان شهرداری نیز تأکید کردم امورات مردم را در کمترین زمان ممکن حل‌وفصل کنید.

\n\n

رئیس شورای شهر بوشهر نیز با اشاره به اهمیت کار خبرنگاری گفت: شغل خبرنگاری از شغل‌های سخت و زیان‌آور است که نشان از دشواری کار خبرنگاران دارد.

\n\n

عبدالخالق برزگرزاده بیان کرد: امور شهری باید موردتوجه رسانه‌ها باشد و اگر خبرنگاران نباشند که درخواست‌های مردمی را انتقال دهند، بسیاری از مشکلات روی زمین می‌ماند.

\n\n

وی بیان کرد: باید بپذیریم که رسانه‌ها به‌عنوان یار و یاور دستگاه‌های اجرایی هستند و به آن دستگاه کمک می‌کنند.

\n\n

رئیس شورای شهر بوشهر بیان کرد: دیدگاهی وجود داشت که باید از رسانه‌ها فاصله بگیریم، اما من معتقد بودم و هستم که خبرنگاران باید در جلسات شورای شهر حاضر باشند و جلسات شورا نیز علنی برگزار شود.

\n\n

برزگرزاده با اشاره به برگزاری 200 جلسه شورای شهر چهارم تاکنون بیان کرد: در این جلسات حدود 60 مدیر اجرایی را به شورا دعوت کردیم که اکثر این مدیران خواستار کمک از سوی شورا بودند، بنابراین از استاندار تقاضا داریم نظر دقیق و مستمری بر مدیران منصوب‌شده  خود داشته باشد.

\n\n

وی در مورد حمایت شورا و شهرداری از تیم شاهین بوشهر گفت: وقتی مردم نماینده‌ای را انتخاب می‌کنند، باید به نظر نمایندگان مردم احترام گذاشته شود، اگر در شورای شهر بوشهر طرح و لایحه‌ای به تصویب رسید، به این معنی است که مردم بوشهر به آن رأی دادند.

\n\n

در ادامه این نشست خبرنگاران و اصحاب رسانه بوشهر نظرات، پیشنهاد‌ها و انتقادات خود از شورا و شهرداری بوشهر را بیان کردند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر