يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه گناوه گفت: راه اندازی مرکز خرید غله در این شهرستان ضروری است و باید مسوولان در این زمینه همت کنند.به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی در جلسه شورای زکات این شهرستان افزود: نبود این مرکز فشار زیادی بر کشاورزان این منطقه از لحاظ مالی و بعد مسافت که باید محصولات خود را در مراکز خرید دیگر استان بوشهر بفروشند، وارد می کند.وی اظهارکرد: وجود این مرکز می تواند در افزایش میزان جمع آوری زکات در این منطفه کارساز باشد.
کد خبر: ۱۳۸۴
پنجشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۱:۲۴

فکرشهر: امام جمعه گناوه گفت: راه اندازی مرکز خرید غله در این شهرستان ضروری است و باید مسوولان در این زمینه همت کنند.

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی در جلسه شورای زکات این شهرستان افزود: نبود این مرکز فشار زیادی بر کشاورزان این منطقه از لحاظ مالی و بعد مسافت که باید محصولات خود را در مراکز خرید دیگر استان بوشهر بفروشند، وارد می کند.

وی اظهارکرد: وجود این مرکز می تواند در افزایش میزان جمع آوری زکات در این منطفه کارساز باشد.

امام جمعه گناوه از مسوولان استان بوشهر و این شهرستان خواست در راه اندازی مرکز غله که فضا وامکانات آن موجود است، تلاش و همت کنند.

مدیرجهادکشاورزی گناوه گفت: با وجود این که مرکز خرید غله در روستای مال قاید فضا و امکانات لازم را دارد اما مجوز راه اندازی آن صادر نشده است.

سید حسن موسوی از مسوولان ذی ربط در استان بوشهر خواست تا مجوز راه اندازی این مرکز را که برداشت غله در دست اجراست، صادر کنند.

وی گفت: با راه اندازی این مرکز دست دلالان قطع و کمک شایانی به کشاورزان منطقه می شود.

اردلان امیرزاده بخشدارمرکزی گناوه گفت: پیگیری های فراوانی برای راه اندازی مرکز خرید غله در روستای مال قاید این شهرستان انجام شده که امیدواریم هرچه زودتر محقق شود.

منبع: ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر