يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۸۵۸۲
جمعه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۱

فکرشهر: رئیس پلیس استان بوشهر از اجرای طرح ضربتی مبارزه با سرقت به‌صورت محله محور در استان خبر داد و گفت: در اجرای این طرح ۶۲۵ سارق و ۶۶ نفر خریدار اموال سرقتی در استان بوشهر دستگیر شد.

به گزارش فکرشهر، سردار حیدر سوسنی در گفت‌وگو با تسنیم، از امنیت پایدار در استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: با توجه به رصد شبانه‌روزی توسط مأموران انتظامی، امنیت متخلفان مختل شده و در کوتاه‌ترین زمان شناسایی و دستگیر می‌شوند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به اجرای طرح ضربتی مقابله با سارقان به‌صورت محله محور در نقاط مختلف استان از متلاشی شدن باند سارقان مسلح در جنوب استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: دستگیری باند 5 نفری سارقان مسلح‌ در دستور کار قرار گرفت و در مسیر ورود به استان فارس شناسایی شدند.

وی با بیان اینکه گزارش سارقان مسلح در اواخر هفته جاری به پلیس استان بوشهر اطلاع‌رسانی شد گفت: این باند که شامل 5 سارق مسلح بود در حین عبور در محور مواصلاتی منطقه دارالمیزان مهر استان فارس به همراه اموال سرقتی شناسایی شدند.

حیدر سوسنی از تشکیل تیم‌های انتظامی و عملیاتی برای دستگیری این سارقان خبر داد و خاطر نشان کرد: پس از انسداد مسیرهای محل تردد سارقان، آنان که عرصه بر خود تنگ دیدند خودرو سرقتی را رها و فرار کردند.

رئیس پلیس استان بوشهر با اشاره به  شناسایی چهره سارقان با همکاری افراد مال‌باخته گفت: با فناوری‌های نوین چهره سارقان شناسایی شد و در کمتر از 3 ساعت، 5 سارق مسلح در شهرستان جم دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه سارقان دستگیر شده به مرجع قضایی معرفی شدند تصریح کرد: اموال و خودرو سرقتی کشف شده به صاحب آن برگردانده شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر در ادامه با اشاره به متلاشی شدن چند باند سرقت در سال جاری گفت: امسال تاکنون 625 سارق و 66 نفر خریدار اموال سرقتی در استان بوشهر دستگیر شده است.

 سوسنی با اشاره به اجرای طرح افزایش امنیت اجتماعی در استان بوشهر افزود: در طول اجرای طرح افزایش امنیت، 731 معتاد متجاهر و خرده‌فروش مواد مخدر و 37 محکوم متواری دستگیر شده‌اند.

رئیس پلیس استان بوشهر از کشف بیش از نیم تن مواد مخدر خبر داد و خاطر نشان کرد: در طرح ارتقا امنیت اجتماعی ضمن کشف بیش از 510 کیلوگرم مواد مخدر 32 درصد اموال سرقتی در 690 سرقت کشف شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر اضافه کرد: امسال تاکنون 74 فقره جرایم خشن در استان بوشهر کشف شده و متخلفان دستگیر و تحویل مقامات قضایی استان شدند.

وی با اشاره به اینکه پلیس شبانه‌روز در خدمت مردم است، گفت: برای دفاع از امنیت مردم طرح پیشگیری از سرقت به‌صورت محله محور با شدت در تمامی شهرستان‌های 10 گانه استان بوشهر ادامه دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر