پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۹۰۱۵
پنجشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۹

فکرشهر: معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار بوشهر گفت: احزاب به عنوان نهادهای واسط میان مسئولان و مردم می‌توانند مشکلات و معضلات را به مسئولان منتقل کنند که در همین ارتباط فعال کردن دوباره خانه احزاب از جمله مهمترین اولویت‌های این معاونت است.

به گزارش فکرشهر، اکبر پورات روز پنجشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: در راستای نشست با احزاب و گروه سیاسی در استان از پاییز سال گذشته تاکنون ۱۰ نشست با احزاب مختلف برگزار و نشست هم اندیشی با آنان به صورت جدی دنبال شده است

وی افزود: در زمان حاضر ادبیات و وحدت مشترکی بین تمام مسئولان استان بوشهر پیرامون حمایت از جوانان شکل گرفته است.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: در همین ارتباط جلسه‌های متعددی با استفاده از خدمات و پیشنهادات جوانان به صورت منظم در دست انجام و نشست‌های مختلفی با جوانان و بانوان برگزار می‌شود.

پورات ادامه داد: بخش مهم و رویکرد مدیریتی استان بوشهر اتکا به توان جوانان و انتصاب آنان در سمت‌های مختلف است که خروجی بسیار خوب و موجب امیدبخشی در جوانان شده است.

وی اضافه کرد: اتکا به توان جوانان بعنوان یک رویکرد مدیریتی در استان توانسته در روند مشارکت آنها در مناسبات سیاسی تاثیرگذار باشد.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: برای پاسخگویی به افکار عمومی، جهاد تبیین و شنیدن صدای مردم، حضور همه مسئولان استان در سامانه‌های پاسخگویی تعریف شده و براین اساس همه مدیران ملزم به اجرای ملاقات‌های مردمی در روزهای سه‌شنبه هر هفته و برپایی میز خدمت در نماز جمعه شهرستان‌ها و بخش‌ها به صورت مستمر هستند.

پورات برنامه یکشنبه‌های پاسخگوی برای حضور مسئولان استان در جمع اصحاب رسانه را از دیگر برنامه‌های استان ذکر کرد که از مهرماه سال گذشته آغاز و همچنان تداوم دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر