پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: آیین نکوداشت امامزادگان و بقاع متبرکه در بندرگناوه همزمان با دهه کرامت،به همت اداره اوقاف و امورخیریه این شهرستان در امامزاده سلیمان بن علی (ع) برگزار شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، رییس اداره اوقاف وامورخیریه گناوه در این آیین گفت: مردم متدین و مومن میهن اسلامی ایران نسبت به امامان معصوم (ع) و امامزادگان که از کرامات های فراوانی برخوردارند، ارادات خالصانه و عشق و علاقه وافری دارند.\n\n
کد خبر: ۱۳۹۰۲
چهارشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵

فکرشهر: آیین نکوداشت امامزادگان و بقاع متبرکه در بندرگناوه همزمان با دهه کرامت،به همت اداره اوقاف و امورخیریه این شهرستان در امامزاده سلیمان بن علی (ع) برگزار شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، رییس اداره اوقاف وامورخیریه گناوه در این آیین گفت: مردم متدین و مومن میهن اسلامی ایران نسبت به امامان معصوم (ع) و امامزادگان که از کرامات های فراوانی برخوردارند، ارادات خالصانه و عشق و علاقه وافری دارند.

\n\n

\n\n

حجت الاسلام سیدعبدالله دانشی افزود: با فرا رسیدن دهه کرامت که دهه شفاعت و رحمت وتعالی است، این اداره برنامه های مختلفی پیش بینی کرده که آیین نکوداشت امامزادگان و بقاع متبرکه یکی از آنها است.

\n\n

وی گفت: برگزاری این برنامه ها موجب شناخت بیشتر مردم و مسوولان نسبت به امامزادگان و بقاع متبرکه می شود.

\n\n

بخشدارریگ هم با تبریک دهه کرامت گفت: درسایه الطاف الهی و وجود نازنین امامان معصوم (ع) و امامزادگان، به کشور ومردم برکات زیادی نصیب شده است.

\n\n

به نوشته ی ایرنا، مسعود شیرافکن از مردم این شهرستان خواست تا اداره اوقاف را در انجام برنامه ها و طرح ها بخصوص طرح همسطح سازی محوطه امامزاده سلیمان بن علی که مکان تاریخی و گردشگری است یاری کنند.

\n\n

بقعه امام زاده سلیمان بن علی (ع) از نوادگان حضرت امام سجاد(ع) به دلیل کرامات بسیار دربین مردم این شهرستان از ابهتی خاص وجایگاهی شایسته برخورداراست و سالانه زائران بسیاری از راه های دور ونزدیک به زیارت این امامزاده مشرف می شوند. 

\n\n

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر