شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: در چند کیلومتری از جاده شهر بوشکان و نرسیده به انبار بزرگ موجود بر سر سه راهی، یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ با انحراف از جاده، دچار سانحه گردید.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از بوشکان نیوز؛ سیاسی فرمانده پاسگاه انتظامی شهر بوشکان در این خصوص گفت: حادثه صبح امروز، به علت سرعت زیاد و بی احتیاطی بوده که در نهایت منجر به انحراف خودرو از مسیر جاده به بیرون از محدوده جاده شده و باعث بروز صدماتی به سرنشین و خودرو گردیده است.
کد خبر: ۱۳۹۲۲
پنجشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵

فکرشهر: در چند کیلومتری از جاده شهر بوشکان و نرسیده به انبار بزرگ موجود بر سر سه راهی، یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ با انحراف از جاده، دچار سانحه گردید.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از بوشکان نیوز؛ سیاسی فرمانده پاسگاه انتظامی شهر بوشکان در این خصوص گفت: حادثه صبح امروز، به علت سرعت زیاد و بی احتیاطی بوده که در نهایت منجر به انحراف خودرو از مسیر جاده به بیرون از محدوده جاده شده و باعث بروز صدماتی به سرنشین و خودرو گردیده است.

\n\n

وی در خصوص تعداد سرنشینان و وضعیت جسمانی شان بیان کرد: تعداد سرنشنیان این خودرو یک نفر راننده اهل شهر گناوه بوده که خوشبختانه بطور معجزه آسایی از مرگ رهایی یافته و با آمبولانس به بیمارستان انتقال یافت.

\n\n

سیاسی همچنین در مورد اینکه آیا این خودرو حامل بار قاچاق بوده یا خیر، اظهار داشت که طی بررسی های انجام شده مدارکی دال بر قاچاق از خودروی مورد نظر یافت نگردیده است.

\n\n

http://8pic.ir/images/95moaziyg2gbwd5wl1xr.jpg

\n\n

http://8pic.ir/images/zvhcxzzht3yuo7atf32l.jpg

\n\n

http://8pic.ir/images/qeed4qontzt5blv3dmdy.jpg

\n\n

http://8pic.ir/images/ifenpy3wyat6szo1qfh9.jpg

\n\n

http://8pic.ir/images/b67qzpgqda1zuytsy69i.jpg

\n\n

http://8pic.ir/images/ppz270av46aurlr2l6kn.jpg

\n\n

http://8pic.ir/images/2saz0yxtag70v5an58fc.jpg

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر