يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
در نشست شهردار برازجان با مدیرکل بازرسی استانداری بوشهر مطرح شد؛
فکرشهر: شهردار برازجان گفت: قطعا از طريق بازرسي ، دوره هاي آموزشي كه نياز هر سازماني است را، براي همكارانمان در شهرداري برازجان برگزار خواهيم کرد...
کد خبر: ۱۳۹۸۵
شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۵

فکرشهر: شهردار برازجان گفت: قطعا از طريق بازرسي ، دوره هاي آموزشي كه نياز هر سازماني است را، براي همكارانمان در شهرداري برازجان برگزار خواهيم کرد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، مهندس سعید شمالی نژاد در نشست با مديركل بازرسي استانداري بوشهر، ضمن تبريك دهه كرامت ابراز نمود: اميد است اين جلسات راهبردي استمرار داشته باشد تا آن نتيجه دلخواه مديريت ارشد استان و شهرستان كه همانا رضايت شهروندان عزيز مي باشد ، حصول گردد.

\n\n

\n\n

وي با تاكيد بر همكاري مديركل بازرسي با مديريت شهري اذعان نمود: چنانچه خودمان نيز احساس كنيم در هزينه ها يا روند برنامه هاي شهرداري ابهامي وجود دارد، از مشاوره بازرسي بهره مند خواهيم شد.

\n\n

مديركل بازرسي استانداري بوشهر نیز در این نشست با تبريك انتصاب مهندس شمالي نژاد به عنوان شهردار برازجان، نقش شهرداري در توسعه و زيبايي شهر را مهم ارزيابي كرد و گفت: با ارائه يك برنامه راهبردي و بهره گيري از متخصصين امر مي توان راه پيشرفت و ترقي را طي نمود.

\n\n

قلی پور با اشاره به لزوم اصلاح فرايندها در حوزه مديريت شهري خاطرنشان نمود: صيانت از حقوق شهروندان بالاترين رسالت شهرداري است، بنابراين بايد همه توان خود را در خدمت رساني صادقانه و مطلوب بكار گرفت تا رضايت شهروندان جلب شود.

\n\n

\n\n

اين مقام مسئول ادامه داد: در راستاي تكريم ارباب رجوع، بايستي  بصورت دوره اي از مراجعين نظر سنجي بعمل آورده و عملكرد خود و همكاران را ارزيابي نماييد.

\n\n

\n

به گزارش روابط عمومي شهرداري برازجان، در این نشست علاوه بر شهردار برازجان و مديركل بازرسي استانداري بوشهر، رييس و نايب رييس شوراي شهر، بخشدار مركزي دشتستان و جمعي از معاونين و مديران شهرداري  نیز حضور داشتند و در این رابطه به تبادل نظر پرداختند.

\n\n

\n\n

\n\n

 

\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر