يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم از افتتاح پنج پروژه درمانی در شهرستان جم خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از فارس، احمد قاسمی در بازدید از پروژه‌های بهداشت و درمان جم اظهار داشت: در شهرستان جم در دو سال اخیر در حوزه سلامت اقدامات اثربخشی انجام شده و به فضل خدا این روند تداوم خواهد داشت.\n\nوی افزود: نظارت بر حسن اجرای طرح‌ها و پروژه‌های حوزه سلامت مورد توجه و تاکید قرار دارد و امیدوار هستیم در این مسیر به اهداف خود برسیم.
کد خبر: ۱۴۰۵۶
سه‌شنبه ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱

فکرشهر: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم از افتتاح پنج پروژه درمانی در شهرستان جم خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از فارس، احمد قاسمی در بازدید از پروژه‌های بهداشت و درمان جم اظهار داشت: در شهرستان جم در دو سال اخیر در حوزه سلامت اقدامات اثربخشی انجام شده و به فضل خدا این روند تداوم خواهد داشت.

\n\n

وی افزود: نظارت بر حسن اجرای طرح‌ها و پروژه‌های حوزه سلامت مورد توجه و تاکید قرار دارد و امیدوار هستیم در این مسیر به اهداف خود برسیم.

\n\n

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم خاطرنشان کرد: توسعه زیرساخت‌های بهداشت و درمان در این شهرستان در دستور کار قرار دارد و امیدواریم با تلاش دسته‌جمعی به نتایج مورد نظر دست یابیم.

\n\n

قاسمی از افتتاح پنج پروژه درمانی در شهرستان جم خبر داد و گفت: این پروژه‌ها تا کمتر از یکماه آینده به بهره‌برداری خواهند رسید.

\n\n

وی بیان کرد: افتتاح خانه بهداشت درمان، افتتاح خانه بهداشت گندمزار، افتتاح خانه بهداشت اسلام آباد و راه‌اندازی اورژانس جاده‌ای گندمزار از جمله این پروژ‌ه‌هاست که در هفته دولت امسال افتتاح خواهند شد.

\n\n

رئیس شبکه بهداشت جم افزود: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد ریال در دهه فجر گذشته کلنگ زنی شدند که با پیگیری‌های به عمل آمده در راستای جذب به موقع اعتبارات لازم، در موعد مقرر، کار ساخت آنها پایان پذیرفت.

\n\n

قاسمی تاکید کرد: توسعه مراکز بهداشتی درمانی جم نیز از دیگر برنامه‌های این مجموعه است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر