دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: اولین نشست انجمن اسلامی غدیر شهر آبدان با عنوان «شب شعر رضوی» در آستانه میلاد امام هشتم حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در مسجد جامع این شهر برگزار شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، در این جشن که با حضور مسئولان شهر آبدان برگزار می‌شد، عباس احسان‌بخش، زینت سلیمانی، هدیه دانش‌دوست، هانیه احمدی و استاد حیدر منصوری به شعرخوانی با موضوع رضوی و آزاد پرداختند.\n\n
کد خبر: ۱۴۰۷۹
چهارشنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵

فکرشهر: اولین نشست انجمن اسلامی غدیر شهر آبدان با عنوان «شب شعر رضوی» در آستانه میلاد امام هشتم حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، در این جشن که با حضور مسئولان شهر آبدان برگزار می‌شد، عباس احسان‌بخش، زینت سلیمانی، هدیه دانش‌دوست، هانیه احمدی و استاد حیدر منصوری به شعرخوانی با موضوع رضوی و آزاد پرداختند.

\n\n

آبدان

\n\n

نفر برتر شعر کلاسیک جشنواره ملی ادبی - هنری شاه‌چراغ در سخنان کوتاه قبل از شعرخوانی خود ضمن تبریک دهه کرامت از نگاه ویژه انجمن غدیر زادگاهش به نشست‌های ادبی قدردانی کرد و ابراز امیدواری کرد که این‌گونه اقدامات در سال‌های متمادی ادامه داشته باشد.

\n\n

حیدر منصوری در ادامه خواستار ورود جدی جوانان به شعر شد و تأکید کرد: شهر آبدان استعدادهای نهفته فراوانی در خود جای‌داده و شایسته است این توانمندی‌ها نمایان شود و به جامعه ادبی کشور معرفی شوند.

\n\n

http://media.mehrnews.com/d/2015/08/24/4/1807546.jpg

\n\n

عضو شورای اسلامی آبدان در پایان خواستار تسریع در عملیات ساخت احداث سالن اجتماعات شهر شد و خاطرنشان کرد: وجود سالن اجتماعات در هر بخش از ضروریات و مقدمات برگزاری چنین نشست‌های تخصصی است که از مسئولان خواهان توجه ویژه به این موضوع هستیم.

\n\n

رقیه خیاط شاعر جوان و فرهنگی بخش برد خون به‌عنوان میهمان ویژه اولین شب‌شعر رضوی آبدان با شعرخوانی زیبای خود و تقدیم سروده‌هایش به ثامن‌الحجج(ع)، ششمین شاعری بود که به روی سن حاضر شد.

\n\n

در پایان از سوی انجمن اسلامی غدیر آبدان هدایایی به‌رسم یادبود توسط امام‌جمعه، شهردار، ریاست شورای اسلامی این شهر به شاعران اهدا شد.

\n\n

شاعران و ادب دوستان حاضر در برنامه در حاشیه این نشست در خواستار توجه جدی مسئولان به مسائل فرهنگی شهر ازجمله حوزه شعر و ادب و فعال کردن انجمن ادبی آن شده و تسریع در روند ساخت سالن اجتماعات و اختصاص یک مجتمع فرهنگی هنری در این بخش را حق مردم و از خواسته‌های خود عنوان کردند.

\n\n

http://media.mehrnews.com/d/2015/08/24/4/1807545.jpg

\n\n

لزوم استقرار نمایندگی ارشاد در بخش آبدان

\n\n

دبیر انجمن اسلامی غدیر نیز در گفتگویی کوتاه با مهر، با قدردانی از شاعران، مسئولین شهر و حضور مردم در این نشست ادبی، ابراز امیدواری کرد که شب‌شعرهای رضوی آبدان بتواند به جایگاه خوبی در منطقه دست یابد و سال‌ها استمرار داشته باشد.

\n\n

حسین جاگرانی استقرار نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش آبدان را از ضروریات برشمرد و افزود: توجه بیشتر به مسائل ادبی و فرهنگی می‌تواند جامعه‌ای پویا و بانشاط را برای نسل جوان به ارمغان آورد و شاهد بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی نباشیم.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر