پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۱۱۷۷
پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۰۶

فکرشهر: بانوان دبیر آموزش و پرورش شهرهای گناوه و بندر ریگ در نوزدهمین جشنواره استانی الگوهای برتر خوش درخشیدند با کسب مقام‌های برتر به مرحله کشوری راه یافتند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، در این دوره از جشنواره چهار دبیر از گناوه و بندرریگ به مقام اول و مرحله کشوری راه یافتند و هفت دبیر دیگر حائز رتبه‌های دوم و سوم استانی شدند.

مدیر آموزش و پرورش گناوه روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: برگزاری چنین جشنواره‌هایی فرصت مناسبی است تا معلمان و دبیران با شیوه‌های فعال و موفق تدریس آشنا شوند.

ضرغام مردانی گفت: ارتقا کمی و کیفی شیوه های تدریس، ایجاد رقابت سالم، ترغیب و تشویق معلمان و دبیران و استفاده از روش‌های مختلف یاددهی و یادگیری از جمله اهداف برگزاری جشنواره الگوهای تدریس برتر است.

وی بیان کرد: در نوزدهمین جشنواره الگوی برتر تدریس استان بوشهر، حمیده غلامی رتبه اول استان در رشته درس شیمی با موضوع کلیپ آموزشی و سلیمه امامی زاده رتبه اول درس زبان انگلیسی با موضوع اینفوگرافیک را به دست آوردند و هر ۲ به مرحله کشوری راه یافتند.

مدیر آموزش و پرورش گناوه گفت: در این جشنواره سیده نرگس موسوی رتبه دوم درس شیمی و نسرین قاسمی رتبه دوم زبان و ادبیات فارسی و حکیمه لیراوی رتبه دوم درس فلسفه و منطق هر سه با موضوع کلیپ آموزشی، حمیده غلامی رتبه دوم درس شیمی با موضوع طراحی پوستر و آزمایشگاه علوم تجربی و سیده نرگس موسوی رتبه سوم درس شیمی با موضوع طراحی پوستر آزمایشگاه علوم تجربی را کسب کردند.

سرپرست آموزش و پرورش منطقه بندرریگ به خبرنگار ایرنا گفت: دبیران این منطقه با درخشش در جشنواره الگوی برتر تدریس استان بوشهر به ۲ مقام اولی و مرحله کشوری و ۲ دبیر دیگر حایز رتبه استانی شدند.

علی بحرینی زاده افزود: طاهره خسروانی در رشته جغرافیا و فاطمه کدایی در رشته علوم اجتماعی صاحب رتبه اول استان شدند و به مرحله کشوری راه یافتند و سیده راضیه موسوی در رشته ادبیات و زبان فارسی و صدیقه توسلی در رشته ادبیات حائز رتبه دوم استانی شدند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر