پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۱۲۹۵
شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۷

فکرشهر: رئیس اداره بنادر و دریانوردی گناوه گفت: ۳۵ قلم از کالاهای موجود در انبارهای این بندر که تاریخ آنها گذشته و غیرقابل مصرف بودند، روز جاری در حضور دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان امحا شدند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، کیامرث جوکار روز یکشنبه به خبرنگاران اظهار کرد: همچنین ۱۵۳ قلم کالای متروکه در انبارهای این بندر پس از تعیین و تکلیف، تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر شد.

وی گفت: هر کدام از ۱۵۳ قلم کالا به میزان متفاوت از یک تا ده‌ها کارتن بودند که پس از ماه‌ها پیگیری ، تعیین و تکلیف شدند.

رئیس اداره بنادر و دریانوردی گناوه افزود: باتوجه به اینکه فضای زیادی از انبارهای این بندر را کالاهای متروکه از گذشته در برگرفته بود، با تعیین و تکلیف وضعیت آنها، منجر به فعال شدن بیشتر این بندر تجاری، شور و اشتیاق و ورود سرمایه گذاران و تجار منطقه که کالاهای خود را به دیگر بنادر کشور انتقال می دادند، شده است.

وی از همکاری و مساعدت دادستان عمومی و انقلاب و مدیرکل گمرک گناوه، مدیرکل جمع آوری اموال تملیکی و معاون بنادر اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در سرعت بخشی به روند تعیین تکلیف کالاهای متروکه بندر گناوه با قدمت یک تا ۱۰ ساله قدردانی کرد.

جوکار تصریح کرد: تسهیل در فعالیت تجار و بازرگانان در اولویت نخست این اداره بوده و بر این اساس تمام ظرفیت‌ها برای خدمت‌رسانی شایسته به جامعه هدف بکارگیری شده است.

بندر گناوه از بنادر فعال تجاری استان بوشهر است و شغل عمده مردم این شهرستان به دریا ارتباط دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر