يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۱۵۲۲
چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۵

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: مسوولان این استان برای تامین مسکن و ایجاد فرصت‌های جدید شغلی جوانان از همه ظرفیت‌ها استفاده خواهند کرد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، اکبر پورات روز چهارشنبه در نشست شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی استان بوشهر اظهار کرد: دولت در زمینه رفع مشکل  اشتغال و مسکن جوانان در راستای فراهم کردن ازدواج آنان  تمام تلاش خود را به کار گرفته است.

وی  افزود: بر اساس آمارهای موجود در سه ماه اول امسال، آمار ازدواج و طلاق در این استان نسبت به مدت مشابه در سال گذشته به ترتیب افزایش و کاهش را نشان می‌دهد.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر یادآورشد: رویکرد ثبت اطلاعات بر پایه اطلاعات خانواده و تحلیل ارتباط بین نسلی و پیامدهای اجتماعی را آسان‌تر می‌کند.

وی افزود: بحث ازدواج و فرزندآوری در قالب کارهای فرهنگی و اجتماعی در دستور کار قرار داده شود.

پورات بیان کرد: ثبت اطلاعات و شناسنامه آماری وقایع حیاتی نظیر ازدواج، طلاق، ولادت و وفات پایه و اساس برنامه‌ریزی جامع در حوزه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی است.

ئی ادامه داد: یکی از آسیب‌های اجتماعی که جامعه را در سطح خانواده و محیط‌های مختلف اجتماعی درگیر می‌کند، پدیده طلاق است که تحلیل به موقع و براساس وضعیت مناطق و شهرستان‌های استان می‌تواند مسیر و فرایند علمی و عملی مناسبی برای کنترل آسیب‌های اجتماعی باشد.

پورات یادآور شد: در بحث محصور سازی و ایجاد آرامستان‌ها قرار شد شرکت عمران عالی‌شهر با همکاری شهرداری، آرامستان این شهر جدید را که از پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی برخوردار است تکمیل کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر