يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۱۶۷۱
يکشنبه ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۸

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری با تغییر جهت جریان به سمت جنوب، رطوبت و شرجی هوا در این افزایش می‌یابد.

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: با توجه به نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی، امروز وزش بادهای شمال غربی ادامه دارد و احتمال خیزش گردوخاک در مناطق مستعد نیز وجود دارد.

وی بیان کرد: همچنین خلیج فارس نیز در برخی از ساعت‌های امروز مواج و متلاطم پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: فردا در سواحل جنوبی سرعت وزش باد در برخی ساعت افزایش خواهد یافت.

مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر به طور غالب صاف همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و در برخی نقاط همراه با گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: در این مدت جهت وزش باد شمال غربی تا جنوب غربی، با سرعت ۱۰ تا ۳۶ گاهی تا ۴۴ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج دریا در سواحل استان ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی ۱۵۰ سانتیمتر و در فراساحل و مناطق جنوبی ۹۰ تا ۱۸۰ سانتیمتر پیش‌بینی می شود.

مساعدی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول ۰۲:۵۴، جزر اول دریا ساعت ۰۶:۴۳، مد دوم دریا ساعت ۱۲:۵۵ و جزر دوم ساعت ۲۰:۱۷ خواهد بود.

وی یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته دیر با ۴۶، برازجان با ۴۵ و اهرم و برازجان با ۴۴ درجه سانتیگراد به ترتیب بیشترین دما را در استان بوشهر داشتند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر