پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۱۸۳۳
سه‌شنبه ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۲

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: براساس داده‌های نقشه‌‎ هواشناسی، در جمعه این هفته و شنبه هفته آینده با افزایش سرعت وزش بادهای شمالی برای برخی از مناطق این استان خیزش گرد و خاک محلی پیش بینی می‌شود.

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که طی امروز و فردا وضعیت جوی و دریایی استان در اغلب ساعات آرام است اما در فراساحل در برخی از ساعات با وزش بادهای شمالی دریا تا حدودی مواج پیش بینی می‎‌شود.

وی بیان کرد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و فردا در برخی نقاط همراه با مه رقیق صبحگاهی پیش بینی می‌‎شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: در این مدت جهت وزش باد متغیر، به طور غالب جنوب شرقی تا جنوب غربی و از بامداد فردا به‌تدریج شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۲۸ گاهی تا ۳۴ کیلومتر در ساعت و از بامداد فردا در فراساحل شمالی و مرکزی ۱۲ تا ۴۲ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‌‎شود.

مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در سواحل استان ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتی‌متر و از بامداد فردا در فراساحل شمالی و مرکزی ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش بینی شده است.

وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول ۰۴:۱۳، جزر اول دریا ساعت ۱۰:۲۶، مد دوم دریا ساعت ۱۵:۱۲ و جزر دوم ساعت ۲۱:۰۷ خواهد بود.

مساعدی یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته شهرهای اهرم و خورموج با ۴۵ و برازجان با ۴۴ درجه سانتیگراد به ترتیب بیشترین میزان دما را در استان بوشهر داشتند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر