پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۱۸۴۳
سه‌شنبه ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۴

فکرشهر: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: استان بوشهر با جذب ۴۲ درصد از اعتبارات تخصیصی تسهیلات قرض الحسنه اشتغال قانون بودجه سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ کشور، موفق به کسب عنوان برتر کشور شده است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، علی باستین روز سه‌شنبه در نشست با مسوولان اجرایی استان بوشهر اظهار کرد: این در حالی است میانگین جذب تسهیلات قرض الحسنه اشتغال قانون بودجه سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ کشور، ۲۶ درصد است.

وی افزود: تاکنون در قالب جز ۲ بند ب و جز ۱ بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۱، به ترتیب ۶۰۴ میلیارد تومان و ۶۸۴ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به متقاضیان استان بوشهر پرداخت شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر تصریح کرد: با وجود پیشتازی استان بوشهر در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۱، به دنبال این هستیم که در فرصت باقیمانده تا پایان تیرماه، سهم بیشتری از این تسهیلات به متقاضیان پرداخت شود.

باستین ادامه داد: اگر چه شاهد یک هماهنگی و برنامه‌ریزی مؤثر دستگاه‌های اجرایی، سیستم بانکی و فرمانداران استان برای بهره‌مندی از تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال در استان هستیم اما همچنان برخی از بانک‌های خصوصی همکاری چندانی با استان ندارند که پیگیر موضوع از طریق دستگاه‌های مرتبط هستیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر