شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۱۹۸۷
يکشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰

فکرشهر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: حمایت‌ ویژه از گسترش فعالیت‌های مؤسسات قرآنی در استان بوشهر در دستور کار است.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالرحیم افروغ عصر یکشنبه در نشست مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت شهید فهیمی اظهار داشت: در راستای گسترش فعالیت‌های مؤسسات قرآنی اقدامات خوبی صورت گرفته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید فهیمی بیان کرد: شهدا سرمایه‌های اصلی این انقلاب بوده و باید برای شهدا در تمامی عرصه‌ها با همکاری و مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی کار شود و نقش دولت در این مسئله بسیار مهم است.

افروغ در خصوص گسترش فعالیت‌های مؤسسات قرآنی گفت: همه ما باید در زمینه توسعه و ترویج مفاهیم و مباحث قرآنی و آموزش علوم قرآنی اقدام کرده و با حمایت‌های مادی و معنوی در این خصوص گام‌های مؤثری برداریم.

افزایش مؤسسات قرآنی

وی افزود: افزایش مؤسسات قرآنی در سطح استان مرهون مشارکت‌ها مردمی بوده و مردم ولایتمدار استان بوشهر در این زمینه فعالیت‌های خوبی داشته اند که در این ارتباط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با هدف ترویج و تبلیغ فعالیت‌های قرآنی به صورت ویژه از موسسه‎‌ها قرآن و عترت حمایت می‌‎کند.

در این دیدار مدیرعامل، مدیرمسئول و اعضای هیأت مدیره مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت شهید فهیمی حضور داشتند و ضمن ارائه گزارشی از روند برنامه‌های اجرایی این مؤسسه به بیان مشکلات فعالیت‌های قرآنی استان پرداخته و خواستار مساعدت فکری و مالی بیش از پیش این اداره کل در این حوزه شدند.

در این دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با اهدای هدایا از مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت شهید فهیمی تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر