يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۲۷۳۵
پنجشنبه ۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۸

فکرشهر: فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: ۲۹۰ میلیارد تومان در طرح‌های محرومیت‌زدایی استان بوشهر هزینه شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، سردار علی رزمجو صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مراکز درمانی، فروشگاه‌ها، فضاهای ورزشی و آموزشی زیر مجموعه سپاه استان بوشهر به آحاد جامعه ارائه خدمات می‌کند

فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر بیان کرد: امسال طرح‌های محرومیت‌زدایی در نقاطی که شناسایی شده بر اساس اعتبارات مصوب اجرایی شده است.

وی افزود: در سال گذشته بیش از ۲۹۰ میلیارد تومان از سوی سپاه پاسداران استان بوشهر در طرح‌های محرومیت‌زدایی در نقاط مختلف کم برخوردار و محروم سرمایه‌گذاری شد.

رزمجو بیان کرد: طرح‌های محرومیت‌زدایی در نقاط مختلف استان را یکی از مأموریت‌های مهم سپاه دانست و اظهار داشت: در راستای رسالتی که بر اساس قانون و مقررات بر عهده سپاه پاسداران قرار گرفته اجرا طرح‌های محرومیت‌زدایی در نقاط مختلف محروم است.

توسعه ساخت مسکن

وی با بیان اینکه محرومیت‌زدایی بیرون مجموعه سپاه و ساخت مسکن شخصی برای کارکنان درون سپاه مورد توجه ویژه قرار گرفته است، گفت: تاکنون واحدهای مسکونی مختلفی برای مددجویان، نیازمندان و کارکنان سپاه در استان بوشهر ساخته و تحویل داده شده است.

فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر پروژه ۳۰۶ واحد مسکونی کارکنان سپاه استان را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: در راستای طرح ملی نهضت مسکن، هماهنگ با برنامه‌های دولت، رده‌های مختلف سپاه و بانک‌ها ساخت ۳۰۶ واحد مسکونی ویژه کارکنان سپاه استان بوشهر آغاز شده است.

رزمجو اضافه کرد: در کنار اجرایی شدن ساخت ۳۰۶ واحد مسکونی در منطقه تنگک بوشهر، با مشارکت خیرین یک درمانگاه در این منطقه طراحی شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر