يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۳۳۹۶
يکشنبه ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲

فکرشهر: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی بوشهر گفت: فعالان صنایع کوچک استان بوشهر با برگزاری دوره‌های آموزشی توانمندسازی می‌شوند.

به گزارش فکرشهر از مهر، سیدحسین حسینی عصر شنبه در حاشیه برگزاری دوره‌های آموزشی طراحی، چاپ و بسته بندی محصولات صنعتی و کارگاه سامانه مودیان مالیاتی و پایانه‌های فروشگاهی اظهار داشت: این دوره‌ها با حضور مدیران و پرسنل واحدهای صنعتی کوچک و متوسط استان و ذی‌نفعان خوشه‌های صنعتی خرما، آبزیان و مشاورین صنعتی برگزار شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی بوشهر افزود: طراحی و بسته بندی محصولات صنعتی اهمیت بسزایی در ایجاد ارزش افزوده و بازاریابی و فروش دارد.

وی بیان کرد: در این کارگاه ۲ روزه شرکت کنندگان با مفاهیم و مراحل یک طراحی و بسته بندی علمی به‌صورت تئوری و عملی به شیوه‌های مدرن و توسعه یافته آشنا شده تا با بهبود کیفیت محصول، ایجاد جذابیت برای مشتری با کمک بسته بندی‌های جدید بتوانند با سایر محصولات و بسته بندی ها در دنیا رقابت کنند.

وی اضافه کرد: هر ساله دوره‌های آموزشی در زمینه‌های مهارتی، مدیریتی، کارشناسی، خوشه‌های صنعتی، ایمنی و بهداشت با حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی بوشهر توسط مشاورین توانمند استان برگزار می‌شود.

حسینی افزود: تا پایان سال ۱۴۰۱ این شرکت موفق به برگزاری ۲۲ دوره آموزشی برای ۱۰ هزار و ۱۸۷ نفر از مدیران و پرسنل صنایع کوچک استان شده است و برگزاری ۳۵ دوره آموزشی برای ۸۵۰ نفر در دستور کار این شرکت قرار دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر