دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نماینده مردم دشتستان درمجلس شورای اسلامی گفت: طرح جامع ایثارگری درمجلس شورای اسلامی دردست پیگیری است که امید داریم برای حل مشکلات ایثارگران و توجه بیشتر به این قشر در برنامه ششم توسعه به تصویب برسد.\n\nبه گزارش فکرشهر، حجت الاسلام سید مهدی موسوی نژاد روز شنبه در نشست بررسی مسائل و مشکلات آزادگان و ایثارگران دشتستان افزود: موضوع اصلی این طرح روی تعیین میزان ایثارگری و جانبازی متمرکز است.\n\nوی اضافه کرد: براساس این طرح شاخص هایی مانند سنوات حضور درجبهه های جنگ، اسارت و میزان جراحت در تعیین درصد جانبازی و ایثارگری موثر است.
کد خبر: ۱۴۳۵۹
شنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۲

فکرشهر: نماینده مردم دشتستان درمجلس شورای اسلامی گفت: طرح جامع ایثارگری درمجلس شورای اسلامی دردست پیگیری است که امید داریم برای حل مشکلات ایثارگران و توجه بیشتر به این قشر در برنامه ششم توسعه به تصویب برسد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام سید مهدی موسوی نژاد روز شنبه در نشست بررسی مسائل و مشکلات آزادگان و ایثارگران دشتستان افزود: موضوع اصلی این طرح روی تعیین میزان ایثارگری و جانبازی متمرکز است.

\n\n

وی اضافه کرد: براساس این طرح شاخص هایی مانند سنوات حضور درجبهه های جنگ، اسارت و میزان جراحت در تعیین درصد جانبازی و ایثارگری موثر است.

\n\n

نماینده دشتستان ادامه داد: دراین طرح ارایه خدمات به جانبازان و ایثارگران براساس میزان ایثارگری و درصد جانبازی به آنها ارایه می شود.

\n\n

موسوی نژاد اظهارکرد: مقاومت و ایثار رزمنده ها درجبهه حق علیه باطل باعث شد تا نظام جمهوری اسلامی در آرامش و امنیت بسر برد.

\n\n

وی اضافه کرد: دشمنان ایران اسلامی قسم خورده اند که همواره در پی براندازی ایران اسلامی باشند و هر روز دسیسه ای نو در این زمینه بکار می گیرند.

\n\n

موسوی نژاد بیان کرد: آنچه امروز لازم است حفظ وحدت و جلوگیری از اختلاف و عمل به وظیفه است.

\n\n

وی درباره مشکلات آزادگان و خانواده های شهدا وایثارگران گفت: پیگیری ونشست های متعددی برای حل مشکل آزادگان و ایثارگران درمجلس برگزار و طرح های متعددی مطرح شد.

\n\n

به نوشته ی ایرنا، موسوی نژاد گفت: یکی از مشکلات ایثارگران و آزادگان وضعیت بیمه طلایی و تکمیلی جامع ایثارگران بود که این موضوع در چند ماه اخیر در مجلس مطرح و حل شد.

\n\n

وی از دیگر موضوع هایی که در زمینه امور ایثارگران در مجلس پیگیری و حل شد را برگشت و انتقال حوزه درمان و تامین هزینه های درمانی ایثارگران از سازمان های محل اشتغال ایثارگران به سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران عنوان کرد.

\n\n

موسوی نژاد اضافه کرد: اجرایی شدن این طرح باعث تسهیل و تسریع در خدمات بهتر در حوزه درمان به ایثارگران و آزادگان می شود.

\n\n

سرهنگ غلامرضا بناری جانشین سپاه دشتستان در این نشست گفت: آزادگان و ایثاگران در هشت ساله دفاع مقدس با جان خود از دین و انقلاب و ارزشهای امام و ولایت دفاع کردند و افتخار آفریدند.

\n\n

وی ضمن تقدیر از آزادگان و ایثارگران دشتستان پیگیری مستمر مسائل و مشکلات آنها را از وظایف مهم مجموعه سپاه و بسیج عنوان کرد.

\n\n

احمد ملک زاده مسوول بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دشتستان نیز گفت: این شهرستان با 670 شهید و یکهزارو 765 جانباز و 138 آزاده از شهرستان های مهم و تاثیر گذار درهشت سال دفاع مقدس است. 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر