شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۳۶۰۸
چهارشنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷

فکرشهر: آیین تقدیر از برگزیدگان همایش ملی ادبیات آیینی استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر عصر سه‌شنبه در آئین اختتامیه همایش ملی ادبیات آئینی استان بوشهر اظهار داشت: سبک‌ها، نوحه‌ها و محتواهای مختلفی وجود دارد که باید ساماندهی و ریشه‌یابی شود تا به صورت علمی به آن موضوع پرداخته شود و در جامعه تأثیرگذار باشد که همایش ملی ادبیات آئینی از جمله آن مولفه‌ها است.

عبدالرحیم افروغ افزود: بدون تردید دوره‌های آینده این همایش می‌تواند متعالی‌تر از برگزاری نخستین دوره باشد این مهم با ریل‌گذاری تحقق می‌یابد.

وی همایش را دارای نقاط قوت بسیاری دانست و بیان کرد: نقطه عطف این همایش اتصال و همکاری بین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر با دانشگاه‌های سراسر استان بود که اساتید را به این همایش دعوت کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر اظهار کرد: وظیفه داریم تعاریف و معارف قرآنی و آئینی را در اشکال مختلف ترویج دهیم و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این راستا آماده هرگونه همکاری با دستگاه‌های اجرایی می‌باشد.

محمدرضا گلبهار حقیقی معاون پژوهشی دانشگاه خلیج‌فارس بوشهر، محمد جمیری مشاور پژوهشی و باقر گرگین عضو شورای پژوهشی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز در آئین اختتامیه به بیان نکاتی در ارتباط با همایش پرداختند.

باقر گرگین، حسین معتدی، محمد جمیری، جلال‌الدین حسانی، ستاره محنایی، محمد کشاورزی و محمدرضا گلبهار حقیقی برگزیدگان نخستین دوره همایش ملی ادبیات آئینی استان بوشهر بودند که با اهدا لوح سپاس و هدایای نقدی تقدیر شدند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر