يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۳۶۵۴
چهارشنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۳

فکرشهر: نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: مسئولان در کنار تشویق ورزشکاران به دغدغه‌های آنها رسیدگی کنند تا مشکلات حل شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری ظهر چهارشنبه در دیدار «امیر خسروانی» و «سجاد نیک پرست»، ۲ ورزشکار پارالمپیک شهرستان گناوه اظهار داشت: بیانات مقام معظم رهبری و نگاه بلند ایشان به ورزش و ورزشکاران نشان دهنده توجه و تشویق ایشان نسبت به شما ورزشکاران است.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری افزود: شما قهرمانان و ورزشکاران در میادین بین المللی و جهان، ایران اسلامی را سرافراز و پرچم کشورمان را برافراشته می‌کنید و مایه افتخار و عزت برای ایران اسلامی و ملت ایران هستید.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرد: این جایگاه منزلت خود را دست کم نگیرید و برای کسب موفقیت‌های بیشتر و سربلندی کشور و ملت تلاش مضاعف داشته باشید.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: مسئولان نیز در کنار تشویق ورزشکاران به دغدغه‌های شما ورزشکاران رسیدگی کنند تا مشکلات شما حل شود و دغدغه‌ای در زندگی و معیشت نداشته باشید و با دلی گرم‌تر بتوانید در میادین بین المللی افتخارآفرینی کنید.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر