شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه برازجان گفت: واردات بی‌رویه و تصمیمات خلق‌الساعه به اقتصاد مقاومتی ضربه می‌زند.\n\nبه گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام حسن مصلح بعد از ظهر امروز در نشست با مدیران تعاونی‌های دشتستان با تبریک هفته تعاون، اقتصاد را اصلی‌ترین موضوع کشور دانست و به تشریح الزامات اقتصاد مقاومتی پرداخت.\n\nوی گفت: یکی از مهم‌ترین ارکان اقتصاد مقاومتی، تکیه به مردم و توانمندسازی بخش‌های تعاونی و خصوصی است و همه مسئولان باید در این مسیر همکاری کنند.
کد خبر: ۱۴۳۶۷
شنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۴

فکرشهر: امام جمعه برازجان گفت: واردات بی‌رویه و تصمیمات خلق‌الساعه به اقتصاد مقاومتی ضربه می‌زند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام حسن مصلح بعد از ظهر امروز در نشست با مدیران تعاونی‌های دشتستان با تبریک هفته تعاون، اقتصاد را اصلی‌ترین موضوع کشور دانست و به تشریح الزامات اقتصاد مقاومتی پرداخت.

\n\n

وی گفت: یکی از مهم‌ترین ارکان اقتصاد مقاومتی، تکیه به مردم و توانمندسازی بخش‌های تعاونی و خصوصی است و همه مسئولان باید در این مسیر همکاری کنند.

\n\n

امام جمعه برازجان با تأکید بر لزوم حمایت از تولید ملی خاطر نشان کرد: حمایت از تولید ملی و فعال کردن واحدهای کوچک و متوسط در بخش‌های صنعت، کشاورزی و معدنی از دیگر ارکان مهم اقتصاد مقاومتی است.

\n\n

مصلح همچنین با اشاره به نقش مدیریت منابع ارزی و مدیریت مصرف در تحقق اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: دستگاه‌های دولتی و مردم و خانواده‌ها باید به مصرف متعادل و پرهیز از اسراف توجه کنند زیرا امروز، پرهیز از اسراف، بلاشک یک حرکت جهادی است.

\n\n

وی واردات بی رویه و تصمیم‌های خلق‌الساعه را مضر به اقتصاد مقاومتی ارزیابی کرد و افرود: حرکت بر اساس برنامه، یکی از کارهای اساسی است و تصمیم‌های خلق‌الساعه و تغییر مقررات، از ضربه‌هایی است که به اقتصاد ملی و مقاومتی وارد می‌شود.

\n\n

به نوشته ی فارس، مصلح تبیین آکادمیک اصول اقتصاد مقاومتی و توجه به اقتصاد دانش بنیان و کاهش وابستگی به نفت را از دیگر ارکان مهم برای تحقق اقتصاد مقاومتی بر شمرد.

\n\n

امام جمعه برازجان بیان کرد: وظیفه همه این است که با تلاش و کوشش، سعی کنند کشور را از لحاظ اقتصادی مستحکم و غیرقابل نفوذ از سوی دشمن نگه دارند و یکی از مواردی که موجب پایداری اقتصاد مقاومتی می‌شود توجه به شرکت‌های دانش بنیان است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر