پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۳۸۰۶
شنبه ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۱

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: براساس پیش بینی نقشه‌های هواشناسی رطوبت و شرجی بالا در این استان تا پایان هفته تداوم دارد.

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در ۲۴ ساعت گذشته جزیره خارگ با ۸۹، بوشهر با ۸۷ و دیر و عسلویه با ۸۱ درصد به ترتیب بیشترین میزان رطوبت را در استان بوشهر تجربه کردند.

وی بیان کرد: همچنین در هفته جاری غبار محلی، در ساعت‌های بعد از ظهر وزش باد و در برخی نقاط مه رقیق صبحگاهی از پدیده‌هایی غالب در استان بوشهر خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: در چند روز پیش دریا در اغلب ساعت‌ها به طور نسبی آرام پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری، همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و در برخی نقاط همراه با مه رقیق صبحگاهی پیش بینی شده است.

وی گفت: در این مدت جهت وزش باد به طور غالب جنوب غربی تا جنوب شرقی، بر روی دریا گاهی شمال غربی با سرعت هشت تا ۳۰ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج دریا در سواحل استان ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش بینی می‌شود.

مساعدی یادآورشد: در ۲۴ ساعت گذشته شهرهای برازجان و خورموج با ۴۵، اهرم با ۴۴، خارگ با ۴۲ و شهرهای دیلم، کنگان و عسلویه با ۴۱ درجه سانتیگراد به ترتیب بیشترین دما در استان بوشهر داشتند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر