پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۴۴۴۰
پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶

فکرشهر: جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در تبادل اطلاعاتی با پلیس استان فارس یک نفر قاچاقچی به همراه ۱۱۶ کیلو گرم تریاک دستگیر شد.

به گزارش فکرشهر از پلیس، سرهنگ سهام صالحی چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران بیان داشت: در پی کسب اخبار و گزارش واصله مبنی بر فعالیت یک نفر قاچاقچی در امر تهیه، حمل و توزیع مواد مخدر در سطح استان هرمزگان و بوشهر و فارس، که موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: با اقدامات ویژه پلیسی و اطلاعاتی مشخص شد متهم در صدد حمل مقادیر قابل توجهی مواد مخدر به مقصد شهرستان لامرد استان فارس است.

وی گفت: در همین رابطه طی تبادل با استان فارس و هدایت و پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر خودروی خودرو پژو پارس حامل مواد مخدر شناسایی و در یک عملیات منسجم توقیف و به مقر انتظامی دلالت داده شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو تعداد ۱۲ بسته مواد مخدر تریاک به وزن ۱۱۶ کیلو گرم کشف و ضبط شد، تصریح کرد: در این ارتباط یک نفر قاچاقچی دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر