شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۴۵۲۴
جمعه ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱

فکرشهر: امام جمعه موقت بوشهر گفت: خانواده‌ها با برنامه‌ریزی مناسب مانع از گرفتار شدن فرزندان خود در توطئه جنگ فرهنگی دشمنان شوند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، عبدالحسین مصلح در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر اظهار کرد: در تهاجم فرهنگی جوانان و نوجوانان باید هوشیاری و آگاهی خود را افزایش داده و مانع از موفقیت دشمن شوند.

وی بیان کرد: توجه به جنگ و تهاجم فرهنگی دشمن و به‌کارگیری راهکارهای لازم برای مصون ماندن از این جنگ باید مورد توجه جدی جامعه قرار گیرد.

خطیب نماز جمعه بوشهر همچنین با محکوم کردن جنایت صورت گرفته در حرم مطهر شاهچراغ (ع) تصریح کرد: گروه‌های تکفیری و داعشی با حمایت پشتیبانی استکبار جهانی، دست به جنایت می‌زنند اما باید بدانند با این اقدام‌های کور نور اهل بیت در دل مردم مسلمان خاموش نمی‌شود.

مصلح همچنین با اشاره به 28 مرداد سالروز کودتای ننگین آمریکا عنوان کرد: آمریکا در طول تاریخ علیه ملت ایران جنایت بسیاری داشته که یکی از جنایت آن کودتای نگین 28 مرداد است.

وی افزود: اینکه شعار مرگ بر آمریکا، اسرائیل و انگلیس در ایران اسلامی همواره طنین‌انداز است به دلیل دشمنی‌های تمام نشدنی کشورهای غربی است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهار کرد: فضای مجازی در زندگی انسان‌ها رخنه کرده و براساس تأکیدهای مقام معظم رهبری باید این فضا جامعه اسلامی به بهترین شکل ممکن مورد ساماندهی قرار گیرد.

مصلح عنوان کرد: برخی کشورها در استفاده افراد زیر 18 سال از فضای مجازی محدودیت‌هایی ایجاد کردند که این نشان از اثار مخرب این فضای غبارآلود است.

وی افزود: برای مصون ماندن جامعه از آثار مخرب فضای مجازی باید راهکارهای اساسی با محوریت بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان مورد توجه واقع شود.

مصلح در ادامه با گرامیداشت روز جهانی مسجد بیان کرد: انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، تداوم انقلاب و نظام اسلامی مدیون فعالیت مساجد است.

وی گفت: مسجد به به‌عنوان پایگاه مهم انقلاب اسلامی محسوب و نیاز است برنامه‌های مختلف و مورد نیاز این مرکز در بخش‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی بخوبی به اجرا در آید.

مصلح با گرامیداشت روز صنعت دفاعی گفت: یکی از موفقیت‌های بزرگ ایران در عرصه نظامی و تجهیزات صنعت دفاعی است که این ظرفیت ارمغان‌آور بازدارندگی برای کشور است.
وی افزود: با پیشرفت نظامی حاصل شده در سال‌های پس از انقلاب بازدارندگی ایران با طراحی، تولید و ساخت تجهیزات نظامی پیشرفته به بالاترین سطح ممکن رسیده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر