يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رییس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: از استاندار بوشهر به عنوان نماینده عالی دولت دراین استان انتظار داریم برای حل مشکل حضور تیم شاهین شهرداری بوشهر در لیگ دسته دو فوتبال کشور تلاش کند.\n\nبه گزارش فکرشهر، عبدالخالق برزگرزاده در جمع خبرنگاران افزود: شورای شهر بوشهر در اجرای تصمیم استاندار بوشهر برای احیای تیم باسابقه شاهین بوشهر اقدام به ایجاد تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر کرد، از این رو انتظار داریم وی برای حل مشکل حضور این تیم در لیگ دسته دو کشور، پیشگام شود.
کد خبر: ۱۴۵۰۹
پنجشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۹

فکرشهر: رییس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: از استاندار بوشهر به عنوان نماینده عالی دولت دراین استان انتظار داریم برای حل مشکل حضور تیم شاهین شهرداری بوشهر در لیگ دسته دو فوتبال کشور تلاش کند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، عبدالخالق برزگرزاده در جمع خبرنگاران افزود: شورای شهر بوشهر در اجرای تصمیم استاندار بوشهر برای احیای تیم باسابقه شاهین بوشهر اقدام به ایجاد تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر کرد، از این رو انتظار داریم وی برای حل مشکل حضور این تیم در لیگ دسته دو کشور، پیشگام شود.

\n\n

وی با اشاره به این که مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر قول حل مشکل شاهین شهرداری بوشهر تا روز یکشنبه هفته آینده را داده است، اظهارکرد: شهردار بوشهر نیز درگفت و گو با علی کفاشیان رییس فدارسیون فوتبال قول مساعدی در این زمینه از وی گرفته ولی با این حال انتظار داریم استاندار از طریق وزارت ورزش و جوانان رایزنی لازم را انجام دهد.

\n\n

برزگرزاده زاده یادآور شد: با آغاز تمرینات شاهین شهرداری شور و حال وصف ناپذیری بین هواداران و پیشکسوتان این تیم ایجاد شده و همین امر موضوع حل مشکل شاهین برای حضور در مسابقات لیگ دسته دو کشور را ضرورت بخشیده است.

\n\n

در جریان قرعه کشی مسابقات لیگ دسته دو فوتبال کشور نامی از تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر مطرح نشده و این تیم در لیست انتظار لیگ دسته دو قرار گرفت.
\nتیم تازه تاسیس شاهین شهرداری بوشهر بتازگی مجوز فعالیتش درلیک دسته دو فوتبال کشور از سوی وزارت ورزش و جوانان به اداره کل ورزش و جونان استان بوشهر ابلاغ شده است.

\n\n

غلامعلی میگلی نژاد شهردار بوشهر موسس تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر است. 

\n\n

منبع:ایرنا

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر