پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۵۱۴۱
پنجشنبه ۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۳

فکرشهر: همزمان با روز پایانی هفته دولت، بهره برداری از خط انتقال مجتمع آبرسانی بنداروز در شهرستان دشتستان آغاز شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر شامگاه چهارشنبه در این آیین اظهار کرد: مجتمع آبرسانی بنداروز، ۶ روستا با یک هزار و ۸۴۷ خانوار و هشت هزار و ۶۰۰ نفر جمعیت تحت پوشش قرار داده است.

ابوالحسن عالی بیان کرد: این طرح در مجموع با ۴۵۰ میلیارد ریال ظرف مدت ۶ ماه احداث شده است.

وی ادامه داد: منبع تامین آب طرح دو خط آبرسانی کازرون و کوثر و خط انتقال آن به طول هفت کیلومتر اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر یادآور شد: مجتمع آبرسانی بنداروز از جمله طرح های جهاد آبرسانی در روستاهای استان بوشهر است که با هدف افزایش سطح پایداری آب روستاهای تحت پوشش و با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) به سرانجام رسیده است.

عالی ادامه داد: نماینده شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی و همچنین فرماندار شهرستان در سطح استانی و ملی برای حل مشکلات آب دشتستان تلاش و پیگیری هایی قابل توجه دارد که این میزان همراهی آنان شایسته و قابل تقدیر است.

فرماندار دشتستان نیز گفت: فعالیت شرکت آبفا استان بوشهر با فعالیت مدیریت جدید شاهد دوره تحولی بوده و دستاوردهای ارزشمندی برای شهرستان های استان و بویژه دشتستان به ارمغان آورده است.

احمد بنافی افزود: دولت در شهرستان دشتستان میراث دار مشکلات فراوانی در حوزه آبرسانی بود که با تلاش و همت شرکت آبفا استان بوشهر و قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) مشکلات آب شهرستان دشتستان به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

وی گفت: احداث طرح های متعدد آب شیرین از دستاوردهای شاخص شرکت آبفا استان بوشهر است که منجر شده تا وضعیت آب استان و شهرستان دشتستان به شرایط مطلوب برسد.

بنافی اظهار کرد: در شهرستان دشتستان اکنون چندین مخزن و مجتمع آبرسانی با یکهزار میلیارد ریال اعتبار در حال احداث است که اتمام این طرح ها وضعیت آب شهرستان را متحول می کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر