دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رییس اداره آموزش و پرورش بخش شبانکاره استان بوشهر گفت: کمبود فضای آموزشی در این بخش باعث شده تا با وجود فرسودگی برخی مدارس بناچار از این فضاهای فرسوده برای تحصیل دانش آموزان استفاده کنیم.\n\nبه گزارش فکرشهر، محمود قاسمی افزود: با وجود قول مساعد مسوولان برای افزایش فضای آموزشی افتتاح بخش شبانکاه از طریق احداث هنرستان سعادت ولی این مهم تاکنون محقق نشده است.\n\nوی اضافه کرد: انتظار می رود با اتمام روند احداث این هنرستان بخشی از مشکل کمبود فضای آموزش بخش شبانکاره برطرف شود.
کد خبر: ۱۴۵۳۳
جمعه ۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۹

فکرشهر: رییس اداره آموزش و پرورش بخش شبانکاره استان بوشهر گفت: کمبود فضای آموزشی در این بخش باعث شده تا با وجود فرسودگی برخی مدارس بناچار از این فضاهای فرسوده برای تحصیل دانش آموزان استفاده کنیم.

\n\n

به گزارش فکرشهر، محمود قاسمی افزود: با وجود قول مساعد مسوولان برای افزایش فضای آموزشی افتتاح بخش شبانکاه از طریق احداث هنرستان سعادت ولی این مهم تاکنون محقق نشده است.

\n\n

وی اضافه کرد: انتظار می رود با اتمام روند احداث این هنرستان بخشی از مشکل کمبود فضای آموزش بخش شبانکاره برطرف شود.

\n\n

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: درسال تحصیلی جدید 430 دانش آموز کلاس اولی بخش شبانکاره ورود خود به مدرسه را جشن خواهند گرفت.

\n\n

قاسمی گفت: سه هزار و 500 دانش آموز بخش شبانکاره در سال تحصیلی 94- 95 در 55 فضای آموزشی به تحصیل خواهند پرداخت.

\n\n

وی با بیان این که تمام امکانات خود را برای ورود دانش آموزان به مدرسه بسیج کرده ایم، اظهارکرد: با همکاری صورت گرفته با شهرداری شبانکاره و به منظور سهولت در تردد دآنش آموزان علایم هشدار دهنده در مقابل مدارس نصب خواهد شد.

\n\n

به نوشته ی ایرنا، بخش شبانکاره با بیش از 30 هزار نفر جمعیت از توابع شهرستان دشتستان در فاصله 90 کیلومتری شمال بوشهر واقع است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر