پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات اسکله‌های جنوب استان بوشهر مرتفع می‌شود.\n\nبه گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام موسی احمدی در گفتگو با مهر اظهار داشت: نشست‌های مستمری را با اقشار مختلف مردم در شهرستان‌های جنوبی استان برگزار می‌کنیم و مشکلات و نیازهای مردم را احصا کرده و در نشست با مسئولان و مدیران پیگیری می‌کنیم.
کد خبر: ۱۴۵۵۶
شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰

فکرشهر: رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات اسکله‌های جنوب استان بوشهر مرتفع می‌شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام موسی احمدی در گفتگو با مهر اظهار داشت: نشست‌های مستمری را با اقشار مختلف مردم در شهرستان‌های جنوبی استان برگزار می‌کنیم و مشکلات و نیازهای مردم را احصا کرده و در نشست با مسئولان و مدیران پیگیری می‌کنیم.

\n\n

وی به نشست خود با مدیرعامل شرکت هلدینگ خلیج فارس اشاره کرد و ادامه داد: اشتغال نیروهای بومی در صنایع پتروشیمی منطقه از مهمترین پیگیری‌های ما در این نشست بود که مقرر شد نگاه ویژه‌ای در این زمینه به نیروهای بومی صورت بگیرد.

\n\n

نماینده مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست خود با وزیر بهداشت و درمان، تصریح کرد: توسعه زیرساخت‌های درمانی در جنوب استان بوشهر از مهمترین پیگیری‌های ما در این نشست بود.

\n\n

وی به اهمیت بالای حضور پزشک متخصص در جنوب استان اشاره کرد و افزود: ارتقا و بهبود بخش دیالیز بیمارستان کنگان از مهمترین خواسته‌های ما بود که وزیر بهداشت و درمان قول و مجوز تهیه و تجهیز ۱۰ دستگاه پیشرفته دیالیز در بیمارستان کنگان را صادر کرد.

\n\n

احمدی با بیان اینکه به زودی بازدیدی از بخش دیالیز کنگان صورت می‌گیرد، اضافه کرد: استقرار ۱۰ دستگاه در بخش دیالیز و همچنین حضور پزشک متخصص از جمله وعده‌های وزیر بهداشت و درمان بود.

\n\n

وی با اشاره به نشست خود با رئیس سازمان شیلات کشور، خاطرنشان کرد: در این نشست وضعیت و مشکلات اسکله‌های شهرها و روستاهای جنوبی استان بوشهر تشریح شد و وعده‌های برای رفع مشکلات داده شد.

\n\n

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: ساخت اسکله خورخان نیز یکی از مهمترین مطالبات مردم در جنوب استان است که نشستی را با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برای حل این مشکلات خواهیم داشت.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر