شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
حال و روز ناخوش تیم های ورزشی استان بوشهر؛
به گزارش فکرشهر، پس از اتفاقاتی که برای تیم های خورموجی رخ داد و بعد هم ماجرایی که برای شاهین بوشهر پیش آمد و بعد آن هم هندبال دشتستان، خبر قابل تاملی نیز از تیم فوتبال بانوان استان در لیگ برتر به گوش می رسد، تیمی که...
کد خبر: ۱۴۷۴۲
پنجشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶

فکرشهر: این روزها ورزش استان بوشهر حال و روز خوشی ندارد و هر روز اخباری از تیم های بزرگ ورزشی این استان به گوش می رسد که خوشایند نیست.

\n\n

به گزارش فکرشهر، پس از اتفاقاتی که برای تیم های خورموجی رخ داد و بعد هم ماجرایی که برای شاهین بوشهر پیش آمد و بعد آن هم هندبال دشتستان، خبر قابل تاملی نیز از تیم فوتبال بانوان استان در لیگ برتر به گوش می رسد، تیمی که طبق گفته ی سرمربی اش، بخاطر نداشتن پیراهن در بازی اولش غیبت کرده است!

\n\n

نرگس احمدی گفته است: نداشتن پیراهن ورزشی باعث شد تا در نخستین بازی خانگی برابر ملوان بندر انزلی در میدان حاضر نشویم.

\n\n

سرمربی تیم دلوارکشتی جنوب که درلیگ برتر فوتبال بانوان کشور حضور دارد، افزود: برای دومین دیدار این فصل تنها چند ساعت مانده به آغاز بازی توانستیم پیراهن ورزشی مورد نیاز تیم را تامین کنیم.

\n\n

احمدی با اشاره به اینکه بقا این تیم در لیگ برتر فوتبال کشور در گرو حمایت جدی مسئولان و رسیدن کمک مالی است افزود: با وجود اینکه تیم فوتبال بانوان دلوار کشتی جنوب بخش خصوصی است ولی از مسئولان استان بوشهر انتظار داریم برای حفظ سهمیه لیگ برتری استان این تیم را دریابند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، وی که با ایرنا گفت و گو کرده، اضافه کرد: ازسوی استانداری، اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال استان بوشهر قول های مساعدی در زمینه کمک به این تیم داده شده که امیدواریم عملی شود.

\n\n

تیم فوتبال بانوان دلوار کشتی جنوب در نخستین بازی خانگی خود در فصل جاری مسابقات لیگ برتر کشور به دلیل حاضر نشدن در زمین مسابقه بازنده اعلام شد.

\n\n

هر چند این تیم دربازی دوم خود در این فصل مقابل نگین اشترانکوه ازنا نتیجه را یک بر صفر واگذار کرد؛ ولی تنها تیم فوتبال استان بوشهر است که در چند سال گذشته همواره از مدعیان کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر فوتبال بانوان کشور بوده است. 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر