يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
یک ماه پس از حضور شمالی نژاد به عنوان شهردار؛
فکرشهر: یک ماه پس از معارفه ی رسمی سعید شمالی نژاد به عنوان شهردار برازجان، تغییرات در سطح مدیریت های این شهرداری آغاز شد...
کد خبر: ۱۴۸۰۴
شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۴

فکرشهر:  یک ماه پس از معارفه ی رسمی سعید شمالی نژاد به عنوان شهردار برازجان، تغییرات در سطح مدیریت های این شهرداری آغاز شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، شمالی نژاد در اولین قدم، مدیر دفتر و مدیر واحد حقوقی خود را تغییر داد.

\n\n

شمالی نژاد صبح امروز ـ شنبه  28 شهریورماه 94 ـ در آیین تودیع و معارفه ی این مدیران که با حضور جمعی از معاونین،  مشاورین و مدیران شهرداری صورت گرفت، اظهار داشت: از انجایی که موفقیت یک سازمان به پویایی آن بستگی دارد، برای پویایی بایستی با تغییرات صحیح در افکار و نگرش ها، موجبات پیشرفت روزافزون آن مجموعه را فراهم نمود.

\n\n

\n\n

شهردار برازجان گفت: بدون حاشیه بایستی تمام توان و تجربه خود را در مسیر توسعه و آبادانی شهرمان به کار ببندیم و باید کاری کنیم که به یاری خداوند متعال با تحولات ایجاد شده و با تعامل و همکاری با سایر کارکنان در راستای ارتقاء خدمات رسانی و رضایتمندی شهروندان عزیز گام برداریم.

\n\n

به نوشته ی روابط عمومی شهرداری برازجان، مهندس شمالی نژاد ضمن تقدیر و تشکر از زحمات وتلاش های مدیران قبلی، عنوان نمود: انتظار می رود  مديران جدید با بهره‌ مندي از دانش بالا و تجارب اررزنده‌اي كه در اين زمينه دارند بتوانند  وظایف کاری محوله را به نحوی شایسته انجام دهند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، در این نشست، نجفقلی محمودی به عنوان رییس دفتر شهردار برازجان معرفی شد و از خدمات مهدی رهنما تقدیر به عمل آمد؛ همچنین، داریوش رهسپار به عنوان مدیر واحد حقوقی شهرداری برازجان معرفی شد و از خدمات حمزه شایان فر تقدیر به عمل آمد.

\n\n

بر اساس این گزارش، شایان فر همچنان در واحد حقوقی شهرداری حضور خواهد داشت.

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

 

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر