يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مسئول بخش رادیولوژی بیمارستان شهدا ی خلیج فارس بوشهر گفت: انجام سی تی اسکن های سه بعدی و سی تی آنژیوگرافی دراستان بوشهر تنها در این بیمارستان انجام می شود.\nبیمارستان شهدای خلیج فارس تنها مرکز درمانی برخودار از سی تی اسکن سه بعدی استان بوشهراست\n\nبه گزارش فکرشهر از روابط عمومی بیمارستان شهدای خلیج فارس، اعلم راستیان اعلام کرد :بخش رادیولوژی یکی از مهمترین بخش ها ی پاراکلینیکی بیمارستان است که خدمات سونوگرافی، سی تی اسکن و تصویر بردار ی از اعضاء مختلف بدن بیمار را انجام می دهد.
کد خبر: ۱۴۸۵۱
يکشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۳:۳۰

فکرشهر: مسئول بخش رادیولوژی بیمارستان شهدا ی خلیج فارس بوشهر گفت: انجام سی تی اسکن های سه بعدی و سی تی آنژیوگرافی دراستان بوشهر تنها در این بیمارستان انجام می شود.
\nبیمارستان شهدای خلیج فارس تنها مرکز درمانی برخودار از سی تی اسکن سه بعدی استان بوشهراست

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی بیمارستان شهدای خلیج فارس، اعلم راستیان اعلام کرد :بخش رادیولوژی یکی از مهمترین بخش ها ی پاراکلینیکی بیمارستان است که خدمات سونوگرافی، سی تی اسکن و تصویر بردار ی از اعضاء مختلف بدن بیمار را انجام می دهد.

\n\n

وی با بیان اینکه بطور میانگین روزانه به 150 نفر به صورت بستری و سرپایی در بیمارستان شهدای خلیج فارس خدمات ارائه می شود تصریح کرد: خدماتی نظیر سی تی اسکن های سه بعدی و سی تی آنژیوگرافی به تنهایی در بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر انجام می شود که تمامی شهرستان های استان را تحت پوشش قرار می دهد.

\n\n

راستیان گفت: پزشک متخصص رادیولوژیست صبح به صورت تمام وقت و عصر و شب به صورت آنکال در بخش رادیولوژی بیمارستان حضور دارد.

\n\n

وی افزود: بخش رادیولوژی بیمارستان شهدای خلیج فارس به بیماران بستری و سرپایی بصورت 24 ساعته خدمات ارائه می کند.

\n\n

مسئول رادیولوژی بیمارستان شهدای خلیج فارس یادآورشد: جهت رفاه حال بیماران با تمامی بیمه ها قرارداد داریم .

\n\n

راستیان افزود: تمامی خدمات در این بخش با تعرفه دولتی انجام و حداکثر تا 24 ساعت برای بیماران بستری و 48ساعت برای بیماران سرپایی نتیجه توسط متخصص رادیولوژی گزارش داده می شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر