شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: دکتر زارع در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در سال جاری ، گفت : مسولین ادارات و نهادها، اجرای دقیق قانون را سرلوحه کار و امور خود قرار دهند و از گفتار و...
کد خبر: ۱۴۸۸۵
دوشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲

فکرشهر: در آستانه فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و ماه مهر ، شورای اداری شهرستان دشتستان بمنظور تبیین برنامه های پیش رو برگزار شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، فرماندار دشتستان در این نشست با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و بیان اینکه دفاع مقدس تجلی ایثار و مقاومت راد مردان و شیرزنان میهن عزیز است ، گفت : هفته دفاع مقدس یادآور مقطعی باشکوه از تاریخ این مرز و بوم و فرصتی مغتنم برای تجلیل و تکریم رشادت ها ، پایمردی ها ، ایثارگری ها و فداکاری های ملت سرافراز ایران است .

\n\n

 دکتر ارسلان زارع اظهار داشت : در این راستا نقش آفرینی کم نظیر مردم دشتستان در این هشت سال دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ منطقه و استان بوشهر می باشد.

\n\n

\n\n

به گزارش روابط عمومی فرمانداری دشتستان، وی ضمن تبریک اول مهر ماه و بازگشایی مدارس ، مراکز آموزش عالی و مدارس دینی ، گفت: در سال تحصیلی گذشته شاهد به ثمر نشستن برنامه ریزی ها و تلاش و کوشش فرهنگیان دلسوز و همه دست اندرکاران آموزش و پرورش شهرستان بودیم که یکی از نمونه های بارز آن کسب رتبه های برتر در کنکور سراسری بین شهرستانهای استان می باشد .

\n\n

فرماندار دشتستان در خصوص برگزاری برنامه های مختلف دهه امامت و غدیر از مردم و مسولین خواست تا ضمن شرکت ، زمینه های انتقال فرهنگ علوی به نسل جدید را فراهم نمایند .

\n\n

دکتر زارع در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در سال جاری ، گفت : مسولین ادارات و نهادها، اجرای دقیق قانون را سرلوحه کار و امور خود قرار دهند و از گفتار و رفتاری که شائبه هواداری به کاندیدای احتمالی بوجود آورد پرهیز نمایند.

\n\n

نماینده عالی دولت در دشتستان در پایان سخنان خود اظهار امیدواری نمود تا با بسترسازی مناسب و علاقه مردم به سرنوشت خود و مملکت ، انتخابات هفتم اسفند ماه با حضور حداکثری مردم برگزار گردد.
\n 
\nمدیر کل اموراجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر نیز با تاکید بر ضرورت ایجاد تعامل بین مسولان و مردم گفت : از طریق تشکیل ستاد صیانت از حقوق شهروندی برای ایجاد تعامل بین حاکمیت و ملت تلاش می کنیم.

\n\n

\n\n

حجت الاسلام حسین رزمجو اظهار داشت : دو مقوله ای که  این ستاد توجه ویژه به آن دارد حجاب و عفاف و حقوق شهروندی است که سازمان های مردم نهاد در خصوص مسولیت مهمی بر عهده دارد و باید شهروندان را با حقوق خود آشنا کنند .
\n 
\nامام جمعه برازجان نیز با بیان اینکه خوب شناختن دین رمز موفقیت در رسیدن به سعادت است و همگان باید دین خود را به خوبی بشناسند ،گفت: انسان مسلمان در مسائل اقتصادی بایستی مدیریت صحیح داشته باشد و رعایت اقتصاد مقاومتی را در معیشیت بکند .

\n\n

حجت الاسلام حسن مصلح  اظهار داشت : فرهنگ دفاع مقدس باید به نسل نو منتقل شود و این فرهنگ کشور را در مقابل تهدیدات حفظ می کند.

\n\n

وی افزود : تعلیم و تربیت از دستورات مهم اسلام است و در این زمینه باید به دو بعد آموزش و پرورش به صورت همزمان توجه کرد .
\n 
\nحسین کارگر، دبیر بنیاد غدیر استان بوشهر نیز در این نشست ،گفت: غدیر از وقایع مهم دین اسلام است و باید از تمام توان برای بزرگداشت این مناسبت استفاده کنیم .

\n\n

وی با بیان اینکه عید غدیر، عید کمال دین است، افزود: انتقال پیام غدیر به نسل های آتی مسولیتی است که همه ما برعهده داریم و باید به آن اهتمام ورزیم .
\n 
\nفرمانده سپاه جواد الائمه (ع) دشتستان نیزبه تشریح برنامه های دفاع مقدس پرداخت و گفت:  برگزاری رژه نیروهای مسلح در خیابان 50 متری برازجان نمایش اقتدار و آمادگی نیروهای نظامی ما برای دفاع از مرز و بوم ایران اسلامی است .

\n\n

سرهنگ پاسدار نعمت الله غلامپور افزود : برگزاری نمایشگاه بزرگ دستاوردهای دفاع مقدس در 35 غرفه در حسینیه اعظم برازجان با همکاری دستگاههای اجرایی شهرستان از برنامه های مهم این هفته است .

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر